Jellepunk
Legacy Member
Voor school moeten we voor het vak multimedia een site maken over een televisie station (echt of uitgevonden). Ik heb dus alles zelf uitgevonden, ook het logo.
Hier heb je mijn eerste pagina:
http://users.skynet.be/jellepunk/spectrum/
De bedoeling is
- zelf javascript te schrijven
- zelf css te schrijven
- xhtml valdid (strict)
Opmerkingen:
Hier heb je mijn eerste pagina:
http://users.skynet.be/jellepunk/spectrum/
De bedoeling is
- zelf javascript te schrijven
- zelf css te schrijven
- xhtml valdid (strict)
Opmerkingen:
- met 2 foto's heb ik moeite om ze te uploaden
- - thumb van family Guy
- - grote foto walk the line
- in IE kan ik mijn menu niet correct plaatsen. Als ik mijn marge op -40px zet staat hij goed in FF maar niet in IE, als iemand een oplossing weet mag hij die mij altijd meedelen


