snot
Legacy Member
Nog niet helemaal af,
ik wil maar alleen weten wat de algemene indruk is.
Opgelet; boring to some people
http://noroses.atspace.com/
Bedankt
Ps blijkbaar een foutje, als ik bovenaan <ul vervang door <html krijg ik een ruimte tussen de foto en de navigatiebalk...help!!!
ik wil maar alleen weten wat de algemene indruk is.
Opgelet; boring to some people
http://noroses.atspace.com/
Bedankt
Ps blijkbaar een foutje, als ik bovenaan <ul vervang door <html krijg ik een ruimte tussen de foto en de navigatiebalk...help!!!
