Ik vind het geheel wat TE sober en TE leeg, misschien ook doordat alles rond de site wat kaal is.
Misschien valt er ook nog wat meer te doen met de rode balk bovenaan.
Over het algemeen zit het wel goed, maar het mist wat afwerking momenteel, en wat detailwerk misschien.