Ja, de crême de la crême is het alleszins niet.
Er zit wel een structuur in de website maar deze is eigenlijk vreemd. Je hebt links die frame met je menu in en dan heb je eigenlijk een siteje op zich, een eilandje in je rechterframe. Misschien zou het gemakkelijker zijn die dingen in elkaar te doen smelten? (iframe gebruiken?)
Eens nadenken over de kleurenkeuze kan ook geen kwaad. Lelijke kleuren zijn het niet, bijeenpassende kleuren ook niet. Zwart lijkt altijd heel aantrekkelijk voor beginnende webontwikkelaars maar dat is het echt enkel als het goed gebruikt wordt.
Die animated gifs van dat spiked balletje.. Ja, 't is ook weer zoiets, animated gifs. Dat is echt een taboe. Net als rode tekst op een zwarte achtergrond, waar je ook gebruik van maakt op één pagina.
Under construction, liever een link die niet werkt dan een under construction pagina, en weer die animated gifs.
Bleh, 't is nogal een onsamenhangende post en ik wou nog wel wat hints bijgeven en commentaar maar ik ga eens slapen want ja.. drukke week enzo, my bad. ;_;