Archief - PREVIEW: FuriousJump

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BertG

Legacy Member
Op het eerste gezicht niet zo'n spectaculaire site, en dat is niet erg.
  • waarom menu in flash? kan evengoed met zeer simpele javascript rolovers
  • menu positioneering is niet zo goed, duurt langer dan ik wil voor ik het heb overlopen
  • En past het design bij jump genre? heb eerder gevoel dat dit opgekuiste grunge is.
voor de rest gewone, goeie site

C//LiMBa

Legacy Member
BertG zei:
  • waarom menu in flash? kan evengoed met zeer simpele javascript rolovers
I hope you burn in hell...
Mensen, is het nu zo moeilijk om ff dat kleine beetje css te leren?? Trekt er een uurtje voor uit en leest http://www.w3schools.com/css/default.asp eens, een zeer simpele tutorial!

Over de site zelf:
Ge hebt "Less is more" maar in dit geval is het dus "Less is less"...
een sober design moet imho perfect afgewerkt zijn. Dit wil niet zeggen dat het geen grunge design mag zijn, maar er mag toch wel iets van diepgang in zitten!

BertG

Legacy Member
C//LiMBa zei:
I hope you burn in hell...
Mensen, is het nu zo moeilijk om ff dat kleine beetje css te leren?? Trekt er een uurtje voor uit en leest http://www.w3schools.com/css/default.asp eens, een zeer simpele tutorial!

Over de site zelf:
Ge hebt "Less is more" maar in dit geval is het dus "Less is less"...
een sober design moet imho perfect afgewerkt zijn. Dit wil niet zeggen dat het geen grunge design mag zijn, maar er mag toch wel iets van diepgang in zitten!
:offtopic: Das een strave reactie, en terecht :p
MAAR er is nog IE :p om daar je css rolovers te doen werken heb je JS nodig om de class name van je element te verandern

dus JS/CSS rolvers dan maar :p

C//LiMBa

Legacy Member
Erm... a-tags ondersteunen :hover wel degelijk hoor in IE :) dus no JS (heb totaal niets tegen JS, maar als je het voor zo'n kleine zaken al gaat aanhalen, is het hek helemaal van de dam!)

TheJudge

Legacy Member
Voor rollovers heb je helemaal geen JS nodig. Dat gaat heel simpel met css.
Maak een image met 3x jouw knop erin. Normaal, hover en hit. Dan via background-position telkens de positie aanpassen.
Soit je snapt het wel denk ik. Werkt in zowel IE als FF perfect.

Geraar

Legacy Member
JA ik ga het proberen aan te passen.
Maar iemand anders heeft da loge gemaakt.
Maar ik heb die brushe niet met die >>>>.
En hij weet ok niet meer welke brushe file dat was.

dus kan iemand mij zeggen waar ik die brushe kan vinden?

MVg Geraar

Da Turtle

Legacy Member
gebruik thumbnails, geen foto's resizen (zie Line-Up pagina).

Gebruik ook geen muziek die vanzelf start, toch zeker geen zo'n intense muziek. Een rustig muziekje bij een meubelwinkelsite (wat een woord :p) ofzo kan wel nog omdat dat nog niet zo heel hard muziek verstoord waar je zelf naar aan 't luisteren bent, maar in dit geval is et wel degelijk luide harde muziek die vanzelf start als je de site opent.

Rutger

Legacy Member
Da Turtle zei:
gebruik thumbnails, geen foto's resizen (zie Line-Up pagina).

Gebruik ook geen muziek die vanzelf start, toch zeker geen zo'n intense muziek. Een rustig muziekje bij een meubelwinkelsite (wat een woord :p) ofzo kan wel nog omdat dat nog niet zo heel hard muziek verstoord waar je zelf naar aan 't luisteren bent, maar in dit geval is et wel degelijk luide harde muziek die vanzelf start als je de site opent.

Ja lol, als ge goed naar den titel kijkt dan ziet ge dat het een jumpfuif is die wordt gegeven... En de 4 songs zijn juist toevallig van de dj's die die avond komen draaien. Daarmee die muziek waarschijnlijk ;)

UniX

Legacy Member
:offtopic: aah hier se de rutger wa doede gij hier ;) op da jumpfuifke zalk nie ontbreke hehe!

ontoppic: site valt best wel mee maar da echt jump en sfeer gevoel zit er niet echt in. (Muziek keuze is daarentege wel nie slecht :D)
tip--> die dubbele scroll eruit laten, verleng het midde stuk. En doe iets aan het lettertype van die links ;)

PS de rutger of de jrg hebbe menne msn wel (thomas) kwil u gerust wel is helpe ik doe da als job webdesigne.

Grtz

orez

Legacy Member
grunge <> jump imho ...

at 8U6, tis toch zo moeilijk om google te pakken en ff op Grunge brushes te zoeken... das op zooooooooooooooveel manieren te bekomen..

.kw

Legacy Member
Da Turtle zei:
Gebruik ook geen muziek die vanzelf start, toch zeker geen zo'n intense muziek. Een rustig muziekje bij een meubelwinkelsite (wat een woord :p) ofzo kan wel nog omdat dat nog niet zo heel hard muziek verstoord waar je zelf naar aan 't luisteren bent, maar in dit geval is et wel degelijk luide harde muziek die vanzelf start als je de site opent.

Wat is me dat nu? Muziek bij een meubelwinkelsite :tongue: dat jaagt de mensen weg. Het gaat over een fuif dus kunnen de meeste mensen daar wel tegen denk ik.

Rutger

Legacy Member
UniX zei:
:offtopic: aah hier se de rutger wa doede gij hier ;) op da jumpfuifke zalk nie ontbreke hehe!

ontoppic: site valt best wel mee maar da echt jump en sfeer gevoel zit er niet echt in. (Muziek keuze is daarentege wel nie slecht :D)
tip--> die dubbele scroll eruit laten, verleng het midde stuk. En doe iets aan het lettertype van die links ;)

PS de rutger of de jrg hebbe menne msn wel (thomas) kwil u gerust wel is helpe ik doe da als job webdesigne.

Grtz

Ja ik geef dus met enkele maten een fuif int Kursaal he Thomas. Voegt mij ne keer toe op msn en dan stuurk je de .rar wel is door met alle files van website, moeten maar is kijken wa ge deraan kunt optimaliseren...

Grtz Rutger

Spacewide

Legacy Member
:offtopic: Ik vindt de inhoud veel interesanter! :D
21April werkelijk een jumpfeestje en dit nog in Turnhout?!

Greetz!

Geraar

Legacy Member
vatosky zei:
:offtopic: Ik vindt de inhoud veel interesanter! :D
21April werkelijk een jumpfeestje en dit nog in Turnhout?!

Greetz!
:offtopic:
Jaja komat maar als ge goesting hebt om te komen. En het zijn ook niet de minste DJ's.

VVK 5€ en aan de kassa 7€

MVg Geraar

Aetemon

Legacy Member
Geen idee wat er allemaal op die site staat, maar hier crasht het Konqueror met maar liefst 3 error berichten! :D
maar ja, konqueror doet altijd moelijk ;)

Geraar

Legacy Member
Aetemon zei:
Geen idee wat er allemaal op die site staat, maar hier crasht het Konqueror met maar liefst 3 error berichten! :D
maar ja, konqueror doet altijd moelijk ;)

Ja momenteel wordt er voor een totaal nieuwe site gezorgt. En is deze de laatste week niet meer aangepast. Het kan wel eens zijen dat hij fouten geeft.

Mvg Geraar

Nieuwe layout komt er normaal volgende week aan.

sprinkie

Legacy Member
Niet heel speciaal maar toch moOi, kleuren zijn oke, en het menu ook, ik vind het bijzonder geslaagd.

zoen
sprinkie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan