dwhosting
Legacy Member
Hoi
ik heb zelf een keertje geprobeert een site te maken voor men bdrijfje. En had ik graag jullie mening hier over gehad. Soort van site check zeg maar.Alle tips en of commentaar is welkom. je kan men site op volgend URL vinden.
http://www.dwhosting.be
Ik heb nie echt veel ervaring in design(maakte nog maar site of 5) maar ben ik zelf toch redelijk tevreden van het resultaat.
Lay out heb ik in photoshop getekent en gesliced.
Voor de rest gebruikte ik vooral Dreamweaver.
mvg
Michel
ik heb zelf een keertje geprobeert een site te maken voor men bdrijfje. En had ik graag jullie mening hier over gehad. Soort van site check zeg maar.Alle tips en of commentaar is welkom. je kan men site op volgend URL vinden.
http://www.dwhosting.be
Ik heb nie echt veel ervaring in design(maakte nog maar site of 5) maar ben ik zelf toch redelijk tevreden van het resultaat.
Lay out heb ik in photoshop getekent en gesliced.
Voor de rest gebruikte ik vooral Dreamweaver.
mvg
Michel


dus was nie zo een kant en klaar template .
dacht het zelfde , anyway : template of niet, tis niet duidelijk veel te druk ....