Archief - Preview : Catherine Libeert

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xml

Legacy Member
Het font is soms zodanig klein dat het onleesbaar wordt. Bvb in haar 'profile'. "Born" stond hier gewoon als "Bom".

Voor de rest mooi, maar nogal saai voor een fotografe. Ik zou meer van haar werk in het ontwerp verwerkt hebben.

`SeriOUs

Legacy Member
Knap staaltje javascript, maar imo had je het beter in flash gedaan.

Ik vermoed dat je veel preload, want soms duurt het linken naar een andere pagina erg lang. Mss een preloadertje tijdens het laden?

Ook het roze vind ik minder. Voor fotografie neem je best kleuren die de foto's niet beinvloeden, zoals wit & zwart.
Het roze ziet er ook 'vuil' uit, zeker in combinatie met het 'goud' en rood van de navigatie.

tikketim

Legacy Member
tekst is een beetje te klein dus probeerde langs de browser tekst groter te maken maar de lay out kwam niet mee dus best die tekst iets meer pixeltjes meegeven

Typhon`

Legacy Member
maak de achtergrond van de portfolio-pagina grijs.
dat roze beinvloedt véél te veel de foto's zelf.
edit: ² dus aan serious zijn reply.

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Zit ook een fout in

Bij de foto's van de boten staat het pijltje al op restoration terwijl het eigenlijk de foto van sailing is. Misschien is het de bedoeling maar ik denk het niet.

Lo_fi

Legacy Member
ik kan me aansluiten bij de opmerkingen over de navigatie..die is niet erg gelukkig. Grafisch gezien zijn de foto's op zich wel mooi maar dat is de verdienste van de fotografe. Ik ga er van uit dat het kader waarin het werk wordt voorgesteld geen storende factor mag zijn..en dat is het hier wel. Het is minimalistisch maar haalt op geen enkel moment het niveau dat de foto's verdienen.

Technisch gezien is het idd een ingewikkeld staaltje javascript maar je blijft toch zitten met de vraag of flash hier niet op z'n plaats was geweest? De kleine bugs in het script maken het browsen eerder irritant.

SyRuS.be

Legacy Member
ik vind de kleine rode bolletjes waar je op moet klikken enorm onduidelijk, ik was al 10 min aan het surfen en aan het denken is dit alles?

En toen zag ik dat je moet navigeren met die mini bolletjes... Leuk concept, jammer genoeg niet zo practisch...

Site is best wel proper :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
lol, had nog ni eens gezien dat ge op die bollen kon klikken :p

Quilombo

Legacy Member
das idd ni goe, ik had het ook ni gezien :)
(vond al dat er zo weinig foto's op stonden :D)

maar als designnoob vind ik dit best wel goed voor de rest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan