BAROBA
Legacy Member
Een tijd geleden had iemand een link naar de voetbalmascotte ontwerpwedstrijd gepost.
En enkele mensen waren wel geintresseerd.
Nu is de vraag wie wat heeft gedaan en of ze dit willen posten.
Vandaag (15dec) is de laatste dag dat alles op de post (snailmail) moest zijn.
Hier is mijn ontwerp
Geen andere plannen met dit ontwerp, tenzij ik win en de voetbalbond meer wilt doen met het ontwerp ( dream on )
cheers
En enkele mensen waren wel geintresseerd.
Nu is de vraag wie wat heeft gedaan en of ze dit willen posten.
Vandaag (15dec) is de laatste dag dat alles op de post (snailmail) moest zijn.
Hier is mijn ontwerp
Geen andere plannen met dit ontwerp, tenzij ik win en de voetbalbond meer wilt doen met het ontwerp ( dream on )
cheers

