Archief - POST: Je inzendingen voor de Wallpapercontest xBox360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PytoX

Legacy Member
Heb er nog eentje :)
tnwallpaper4.jpg

Maxession

Legacy Member
Voila, ik kan dan mss niet met photoshop werken, maar wel een beetje met de UT2004 editor: http://uploadx.net/bin/?id=r9n0lK4=

Hij is wel nog niet af, moet textures nog wat veranderen enzo, paar dingetjes wijzigen, maar heb er nu geen tijd voor.
Wou gewoon al even weten wat jullie ervan vonden.

Lo_fi

Legacy Member
Maxession zei:
Voila, ik kan dan mss niet met photoshop werken, maar wel een beetje met de UT2004 editor: http://uploadx.net/bin/?id=r9n0lK4=

Hij is wel nog niet af, moet textures nog wat veranderen enzo, paar dingetjes wijzigen, maar heb er nu geen tijd voor.
Wou gewoon al even weten wat jullie ervan vonden.

Straf :) Ik vind dat persoonlijk vrij origineel, een wallpaper maken met een level-editor. Als je er nog 1 in elkaar kunt flansen met Excel ook heb ik helemaal respect.

Holy Paladin

Legacy Member
boodschap van algemeen nut
als ge het niet kunt zonder filters, dan kunt ge het ook niet met

Poepoei

Legacy Member
McKillaboy zei:
jamaar anders lijkt het precies alsof ik een zaag ben :)
:p

Maxession zei:
Voila, ik kan dan mss niet met photoshop werken, maar wel een beetje met de UT2004 editor: http://uploadx.net/bin/?id=r9n0lK4=

Hij is wel nog niet af, moet textures nog wat veranderen enzo, paar dingetjes wijzigen, maar heb er nu geen tijd voor.
Wou gewoon al even weten wat jullie ervan vonden.
Heel mooi én origineel :niceone:

@GenesisX: Nie mis, maar moet 'loose' niet 'lose' zijn? :)

Maja: Hier, zonder CS font ;)
Ne nieuwe

ZackWhite

Legacy Member
CEPTIFILE zei:
hmz vind r weinig interessant tussen zitten tot nog toe.. die van bigbuddah is leuk en die met die dildo is ook leuk.
@ Wall-O-Flesh, opzich best knap gedaan, maar echt zonde dat je n bekend persoon neemt, dat leidt zo af...

hehe was probeersel om te zien wa het gaf. vond geen ander foto waar iemand zo opstond dus die vlug genomen ma ben nu aan't werken aan nen andere. tevens men laatste ;)

mayonaise

Legacy Member
zijn er hier mensen die indesign gebruiken voor het maken van wallapers ?

FurtiveDuck

Legacy Member
Doeme,

Alle inzendingen; post gezet TODAY.
Hoe komt da de mine er weer niet bij staan? Je hebt m'n e-mail tog gehad, 'k wil ut zeker zijn want 'k heb dit al een paar x gehad dat m'n entry er niet eens was!

Poepoei

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Doeme,

Alle inzendingen; post gezet TODAY.
Hoe komt da de mine er weer niet bij staan? Je hebt m'n e-mail tog gehad, 'k wil ut zeker zijn want 'k heb dit al een paar x gehad dat m'n entry er niet eens was!
Hehe, dat zijn niet de inzendingen die de crew heeft gekregen, dat zijn de inzendingen/wip's die in het vorige topic (dat gesloten is) stonden ;)

Dus ze zullen uw mailke wss wel gehad hebben :)

spectrious

Legacy Member
3razor zei:
:love: http://users.skynet.be/fa862628/wp/xboxplain.jpg :love:

de 'simpelheid' zelve en toch zo ...rustgevend...

neen ik vind hem gewoon super , beter dan al die overdreven drukke achtergronden waar je je iconen niet op terugvindt ...

btw al de andere van spectrious zijn ook mooi en 'simpel'
thnx, hopelij kdenkt de crew er ook zo over

Maar personlijk heb ik het ook niet zo op drukke achtergronden. Liefst zoveel mogelijk getekende dingen, vectors ofzo. Dat vind ik beter passen bij een 2D desktop ook. Foto's etc geven té veel dimensie.


niet?


BTW GenesisX

zeer goede wallpaper qua kleuren enzo. Gewoon die achtergrond in 1 mat kleur nemen ipv da zwart wit spiraal ding. Gewoon eens proberen. Met een grijs/groen/blauw tint. Zal een zeeer schoon resultaat opleveren.

FurtiveDuck

Legacy Member
spectrious zei:
thnx, hopelij kdenkt de crew er ook zo over

Maar personlijk heb ik het ook niet zo op drukke achtergronden. Liefst zoveel mogelijk getekende dingen, vectors ofzo. Dat vind ik beter passen bij een 2D desktop ook. Foto's etc geven té veel dimensie.


niet?


BTW GenesisX

zeer goede wallpaper qua kleuren enzo. Gewoon die achtergrond in 1 mat kleur nemen ipv da zwart wit spiraal ding. Gewoon eens proberen. Met een grijs/groen/blauw tint. Zal een zeeer schoon resultaat opleveren.


'k zit al enkele dagen te werken aan wat vector papers :)

cooly

Legacy Member
spectrious zei:
zeker es tonen é :) Kzie da enorm graag
²
alleen kan ik ze niet maken :sad:
Zou Dit de moeite zijn om op te sturen?ik post dit omdat er precies iets mist in het midden niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan