Poepoei
Legacy Member
Omg, ipv dat direct te zeggenMcKillaboy zei:Inderdaad beter, nu alleen dat counter strike font nog veranderen en tis perfect![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omg, ipv dat direct te zeggenMcKillaboy zei:Inderdaad beter, nu alleen dat counter strike font nog veranderen en tis perfect![]()

blackdragon1990 zei:Omg, ipv dat direct te zeggen![]()

Ik haat wallpapers maken, ik suck er gewoonweg in...Maxession zei:Voila, ik kan dan mss niet met photoshop werken, maar wel een beetje met de UT2004 editor: http://uploadx.net/bin/?id=r9n0lK4=
Hij is wel nog niet af, moet textures nog wat veranderen enzo, paar dingetjes wijzigen, maar heb er nu geen tijd voor.
Wou gewoon al even weten wat jullie ervan vonden.
Ik vind dat persoonlijk vrij origineel, een wallpaper maken met een level-editor. Als je er nog 1 in elkaar kunt flansen met Excel ook heb ik helemaal respect.GenesisX zei:http://img149.imageshack.us/my.php?image=tngwallpaper0sm.jpg
BrolIk haat wallpapers maken, ik suck er gewoonweg in...

McKillaboy zei:jamaar anders lijkt het precies alsof ik een zaag ben![]()

Heel mooi én origineelMaxession zei:Voila, ik kan dan mss niet met photoshop werken, maar wel een beetje met de UT2004 editor: http://uploadx.net/bin/?id=r9n0lK4=
Hij is wel nog niet af, moet textures nog wat veranderen enzo, paar dingetjes wijzigen, maar heb er nu geen tijd voor.
Wou gewoon al even weten wat jullie ervan vonden.


valt wel een beetje op dat je bepaalde photoshop filters hebt gebruiktGenesisX zei:http://img149.imageshack.us/my.php?image=tngwallpaper0sm.jpg
BrolIk haat wallpapers maken, ik suck er gewoonweg in...

http://users.skynet.be/fa862628/wp/xboxplain.jpg 
CEPTIFILE zei:hmz vind r weinig interessant tussen zitten tot nog toe.. die van bigbuddah is leuk en die met die dildo is ook leuk.
@ Wall-O-Flesh, opzich best knap gedaan, maar echt zonde dat je n bekend persoon neemt, dat leidt zo af...

Hehe, dat zijn niet de inzendingen die de crew heeft gekregen, dat zijn de inzendingen/wip's die in het vorige topic (dat gesloten is) stondenFurtiveDuck zei:Doeme,
Alle inzendingen; post gezet TODAY.
Hoe komt da de mine er weer niet bij staan? Je hebt m'n e-mail tog gehad, 'k wil ut zeker zijn want 'k heb dit al een paar x gehad dat m'n entry er niet eens was!


thnx, hopelij kdenkt de crew er ook zo over3razor zei:http://users.skynet.be/fa862628/wp/xboxplain.jpg
de 'simpelheid' zelve en toch zo ...rustgevend...
neen ik vind hem gewoon super , beter dan al die overdreven drukke achtergronden waar je je iconen niet op terugvindt ...
btw al de andere van spectrious zijn ook mooi en 'simpel'
spectrious zei:thnx, hopelij kdenkt de crew er ook zo over
Maar personlijk heb ik het ook niet zo op drukke achtergronden. Liefst zoveel mogelijk getekende dingen, vectors ofzo. Dat vind ik beter passen bij een 2D desktop ook. Foto's etc geven té veel dimensie.
niet?
BTW GenesisX
zeer goede wallpaper qua kleuren enzo. Gewoon die achtergrond in 1 mat kleur nemen ipv da zwart wit spiraal ding. Gewoon eens proberen. Met een grijs/groen/blauw tint. Zal een zeeer schoon resultaat opleveren.

zeker es tonen éFurtiveDuck zei:'k zit al enkele dagen te werken aan wat vector papers![]()
Kzie da enorm graag²spectrious zei:zeker es tonen éKzie da enorm graag
ad: