Archief - POST: inzendingen Wallpapercontest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
tot wanneer loopt dit? als het nog tot volgende week zondag of lange ris dan kan ik ook eentje maken :) nu heb ik er niet vele tijd voor :s

Dis/-\ster

Legacy Member
Garmir zei:
tot wanneer loopt dit? als het nog tot volgende week zondag of lange ris dan kan ik ook eentje maken :) nu heb ik er niet vele tijd voor :s
tot 13 december ofzoget dacht ik ;)
tijd genoeg dus :)

spectrious

Legacy Member
Als ik heel eerlijk mag zijn heb ik nog geen een gezien die ik ook werkelijk zou als wallpaper gebruiken. Het zijn mooie plaatjes maar niet echt wallpapers.

spectrious

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
sorry vindt het ni echt een wallpaper :ironic:
ik wel

sorry dat ik maar eens mijn mening geef é :ironic:
ik ben eerlijk, jullie kunnen beter, veel beter dan degene die ik al gezien heb.
En ik ben maar een amateurke, daar begin ik niet over.

*EDIT* Ben trouwens trots dat ge den uwen durft in te zenden.

j3T

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
sorry vindt het ni echt een wallpaper :ironic:

En waarom niet? Zijn wallpaper is simpel en duidelijk, iets beter kunt ge u niet wensen als ge niet naar uw icons wilt gaan zoeken tussen een boel van filters en brushvegen...

Garmir

Legacy Member
aha dan zal ik wel eens een inzendingske sturen als het nog tot dan duurt :)

Arcan

Legacy Member
spectrious zei:
ik wel

sorry dat ik maar eens mijn mening geef é :ironic:
ik ben eerlijk, jullie kunnen beter, veel beter dan degene die ik al gezien heb.
En ik ben maar een amateurke, daar begin ik niet over.

*EDIT* Ben trouwens trots dat ge den uwen durft in te zenden.
sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruikt

j3T

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruikt

Da's zever eh vent, voor mij is ne goeie wallpaper ne fuctionele wallpaper. Hij mag nog zo schoon zijn maar als ie te vol staat en ge naar uw icons op zoek moet dan is het gewoon geen goeie wallpaper en zoals spectrious al aangaf; niet geschikt als wallpaper.

IMO

LunchBox

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruikt

ik vraag mij eigenlijk al heel de tijd af waarom deze thread op ons forum circuleert.. zeer zeker als men 'comments' meteen als afbreken intrepreteert. denk dat de meerderheid gewoon effe zijn vieze posters op onze mooie witte muren wilt komen hangen met een goeie kwak vieze dikke lijm. (om de vergelijking te maken)

er wordt geneens ergens naar de wedstrijd verwezen met een link, kheb dat maar via msn moeten vernemen want op pm reageert de threadstarter niet.. enfin ik vind dat het hier niet thuis hoort, we zijn geen uithangbord voor mensen met probeersels waaraan ze toch niets meer gaan wijzigen als er comments op zouden komen.

vond het al maar raar al die onbekende gezichten hier te zien - apetrots op hun verwezelijkingen maar HOHO geen commentaar geven aub, ze zijn maar beginners. (no shit sherlock) enfin dat de beste moge winnen he.. om met de fijne intro van de threadstarter ook af te sluiten: "dag beste kindertjes"
--
en omdat jullie niet meer kunnen antwoorden even repliceren op wat velen misschien nog kwijtwillen (ben daar goed in)

persoon_X: amai seg omdat één iemand zei dat het maar amateurkes waren sluit die kutmod hier de thread;

reply: wel het is meer dan dat, ik hou er bijvoorbeeld helemaal niet van als een groepje onbekenden zomaar ergens binnenvallen en hun dingen komen spuien, dah's gelijk een bende zatlappen die savonds heisa komen veroorzaken rond oude menskes en jonge vrouwen.. O W als ge'r iets tegen zegt dan hebde goe wah trekken vast want pas op ze zijn met meer ze.

tip: kom dus volgende keer effe aankondigen als er een wedstrijd loopt waarvan we misschien niet op de hoogte zijn, en plaats toch tenminste een link naar die wedstrijd in de eerste post, nu moeten wij hier triestig zitten toekijken hoe mensen die we eigenlijk nog nooit eerder gezien hebben trots komen paraderen in hun onderbroek. (geef nu toe dah's ni prettig, of geef het ni toe en wees boos - tis me gelijk)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan