Xo0
Legacy Member
Catscratch zei:'t heeft eigenlijk niets met de sticky te maken maar 'k zou het ook interessant vinden om geregeld in GAD shooting sessions te houden. Om in (kleine) groepjes samen er eens op uit te trekken om samen te gaan fotograferen (macro, urban, natuur, ...). Geen grootschalige meetings weliswaar.
Ge leert elkaar wa beter kennen, het is gewoon dikke fun, ge kunt tip's en tricks uitwisselen, en mensen die pas beginnen met fotografie gaan zo echt wel véél bijleren.
m-be zei:ik ging zoals besproken op .gad dan kleurmodellen en drukklaar maken van beelden voor mijn rekening nemen.
Jama jama jama, nu kan ik nimeer volgen ze, gaat het hier over een sticky van de basis van fotografie, over een meeting of over het drukken van een boek?
