Archief - POST: ENQUETE: Letraset Tria markers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saint

Legacy Member
Hallo,

Ik ben een student van de Arteveldehogeschool, afdeling Grafische en Digitale Media, Cross media ontwerp, 2de jaars.

Samen met 2 medestudenten maak ik een reclameplan van een zelfgekozen product. Wij hebben gekozen voor de Tria markers van Letraset. Om ons marktonderzoek te voeren hebben we een enquête gemaakt die ons meer inzicht geeft in de algemene bekendheid van de Tria markers en de tevredenheid onder de gebruikers.

Als bij Letraset (Tria markers) niet meteen een belletje gaat rinkelen is het mssch niet echt zinvol om aan deze enquête deel te nemen.

Ik ben bewust dat ik hier mssch niet zoveel responses ga krijgen. Maar het zou ons onderzoek helpen, omdat hier verschillende mensen zitten. Sommige tekenen/ontwerpen in kader van schoolopdrachten, voor andere is dit werk en voor andere is dit vrijetijdsbesteding.

Enquête: http://www.thesistools.com/?qid=51382&ln=ned

Dank bij voorbaat :).
Grtz

Flipkikker

Legacy Member
Ben de enquête aan het invullen,

maar ik ben niet overtuigd van jullie vraagstelling :x (als in: krijg je er bruikbare informatie uit?)

Saint

Legacy Member
Volgens mij lukt het zeker om hier info uit te halen. We hebben niet veel informatie over mogelijke concurrenten. Daarom de vraagstellingen over als je er nog andere kent.
En we willen weten of de meeste mensen de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt, omdat de stiften nu ook weer niet zo goedkoop zijn. Als ik rond hoor hebben de meeste mensen moeite met de prijs.

In school rushen we nogal over het vak reclame, het is een anderhalfuur per week (begonnen vanaf het 2de semester). Dit vind ik soms wel wat weinig, want het is wel een leuk vak.
Dat ik dit voor de eerste keer doe, is geen excuus, maar ik (en mijn collega's) twijfelen niet meteen aan de vraagstelling. Tips zijn meer dan welkom en al bedankt voor de deelname :).

grtz

Flipkikker

Legacy Member
Welja,

zolang jullie er iets mee zijn is het in orde natuurlijk :p

Maar de manier van vraagstellen leek me gewoon nogal "moeilijk", vooral om te beantwoorden...

prijs-kwaliteit zijn die dingen wel duur natuurlijk,
maar wat is het alternatief?

In onze school worden ze aangeraden (bijna verplicht te kopen eigenlijk),
samen met speciaal A3 markerpapier...

Vooral het markerpapier hebk men bedenkingen bij, aangezien die anti bleed meer tegenwerkt dan helpt, en het overvloeien van kleuren beter gaat op gewoon papier,
ook kan je daarop niet bijwerken met pastels etc...
(dit terzijde ;))

Saint

Legacy Member
Er moeten nog enquêtes worden uitgedeeld, dus ik zal er rekening bij houden, om nog wat aan de vragen te sleutelen. Thx :).

Bij ons worden ze ook verplicht om te kopen. Ze stellen tijdens de les wel koffers ter beschikking met zo goed als alle kleuren in.
Ik heb zo A4 markerpapier, ik vind dat de anti bleed wel nog werkt. Overvloeien gaat idd wel beter op gewoon papier. Het is pas ellendig als je de verkeerde kant pakt van het markerpapier :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan