Xavez
Legacy Member
Misschien geen modellen van maten, maar ze hebben in ieder geval een mooi gezichtje. En 't zijn wel knappe foto's, period
.
PS: Ik vond designism nog wel redelijk goed, mits wat minor adjustments kon ze er zeker mee door! (en dp heeft gelijk wat dat grid system betreft ^^)
.PS: Ik vond designism nog wel redelijk goed, mits wat minor adjustments kon ze er zeker mee door! (en dp heeft gelijk wat dat grid system betreft ^^)

