Archief - PORTFOLIO: wardkennes dot be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
AUB on-topic...
(Ik zit met veel stress, dat typen hier is maar bijzaak

no offence..)

dendaak

Legacy Member
Ja je hebt gelijk mijn spelling moet correct zijn, maar laat dit nu even ter zeide aub.

Dr. Cosmo

Legacy Member
wardkennes zei:
Dat was met opzet.

Stoer !

edit: ook nog wat opmerkingen over de site:

Hier kan u mijn CV downloaden.
=> kunt u

Burgerlijke staat Ongehuwd/td>
=> wat doet die /td> daar >.<

English
français
Nederlands
=> Waarom niet allemaal met een hoofdletter??

* Webontwerp & Webdesign
* Webdevelopment &#8211; Programmatie (bv: flash game developpen)
* Content Management (beheer de inhoud van uw website zelf)
* Grafische Vormgeving (Huisstijlen, posters, naamkaartjes, &#8230;)
* SEO - Search Engine Optimization (Positie in zoekmachine verbeteren)
* Hosting & Domeinnamen (webruimte en internetadres)
=> ooit van een ongeordende lijst gehoord? Blijkbaar niet...

dendaak

Legacy Member
Blijft kalm:
Ik had daarnet gezegd :
Fixed ! wel nog even geduld met de aanvulling van mijn CV daar ben ik mee bezig.

Maar het nuttigste dat je al hebt gepost is toch al na het woord "Stoer !" gekomen.
Alvast bedankt daarvoor.

Dr. Cosmo

Legacy Member
wardkennes zei:
Blijft kalm:
Ik had daarnet gezegt :


Maar het nuttigste dat je al hebt gepost is toch al na het woord "Stoer !" gekomen.
Alvast bedankt daarvoor.

Leuk, kben altijd blij als ik kindjes kan helpen :)

Oh ja, in je CV: "E-mail mailto:[email protected] "

psssst, voltooid deelwoord van zeggen is GEZEGD met een D!!!

oops, wist je wss al :')

Flipkikker

Legacy Member
Reported kindjes :s

Geef hem liever wa nuttige info zonder hem heeltijd op spellingsfouten te wijzen en hem aan te vallen. Belachelijk gedrag gewoon.

TiZon

Legacy Member
Dr. Cosmo zei:
Stoer !
=> kunt u
Nee, beide correct

=> Waarom niet allemaal met een hoofdletter??
omdat in het frans, français (de taal) met een kleine letter geschreven wordt.

En in plaats van te bashen op het feit dat het niet in IE werkt, zou je mss de rede kunnen aangeven waarom het niet in IE werkt... Heb er zelf al zitten naar kijken, maar ik vind het niet.

Dr. Cosmo

Legacy Member
Flipkikker zei:
Reported kindjes :s

Geef hem liever wa nuttige info zonder hem heeltijd op spellingsfouten te wijzen en hem aan te vallen. Belachelijk gedrag gewoon.

heb ik dan geen tips gegeven??? omg >.>

Nuja

http://validator.w3.org => geeft mij "This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional!"

Probeer eerst deze fouten eens op te lossen :)

Cycloon

Legacy Member
De reden waarom die site in IE niks toont is niet omdat IE suckt in dit geval, maar gewoon omdat er blijkbaar meer divs geopend worden dan gesloten. Ook wordt 2 keer een <div id="content"> gedaan. Volgens mij zit daar sowieso de fout qua structuur van de website. En als je id's gebruikt dan mag je die maar 1 keer gebruiken, ander moet je class gebruiken. Het zit zo wel vol met structurele fouten. Ook heeft deze website nogal last van divinitis, en rond elke tekst staan span tags, why?

TiZon

Legacy Member
Divs zijn blijkbaar in orde hoor... Ik zie toch geen fouten, maar ik heb geen idee waarom dat boeltje in IE door elkaar vliegt...

gryffoer

Legacy Member
hallo, heb je site ook eens bekeken, vind het er oké uitzien

Heb eens in IE gekeken, en als je van eender welke pagina teruggaat naar je home, dan komen je kaders helemaal fout te staan.

Mss ook een top margin gebruiken voor je main div, anders komt die tekst door je "The webright...."

Je intro zou ik misschien ook die woorden wat meer weg laten faden, zodat de overgang niet te abrupt is?


Kan het misschien zijn omdat er een spatie wordt gebruikt;

Code:
<li class="page_item page-item-12">

heb zelf al een paar keer gehad dat hierdoor mijn design er niet goed uitzag met ie.

Met w3c zegt ie
Code:
Line 77, Column > 80: XML Parsing Error: attributes construct error.
mss eens een spatie tussen zetten,

Code:
rel="lightbox"[B][U]HIERZO[/U][/B]title="Aspi-fuif">

Kan zijn dat het niets doet, maar je weet maar nooit...

Ook het aaneensluiten van je regels (niet teveel witlijnen tussen laten) kunnen wonderen doen. (Maw orden je code nog wat meer ;))

Ken het ook niet allemaal, kan je alleen maar tips geven, als ik fout ben, zeg het me dan...

Cycloon

Legacy Member
TiZon zei:
Divs zijn blijkbaar in orde hoor... Ik zie toch geen fouten, maar ik heb geen idee waarom dat boeltje in IE door elkaar vliegt...

Hmm, ik telde blijkbaar 1 start div meer dan een sluit div. Maar de code is niet echt goed geïndenteerd. Da's mss ook nog een tip voor onze ward ^^

Kzal morgen nog es natellen :p

dendaak

Legacy Member
Ik zal er allemaal op letten maar moet vannacht nog een dikke cursus verwerken morgen, pas ik het allemaal aan.

btw
*Edit: als je van pagina home of info naar pagina cv gaat, zie je dat je pagina een beetje naar links verschuift...
Heb dit ook op een van men sites gehad, en zou niet weten hoe het op te lossen
Dat is door de scrollbalk.

Dr. Cosmo

Legacy Member
wardkennes zei:
Little update.

Bij home: ondertitel "Creative Showcase" => <p class="text_titel">
bij CV: ondertitel "CV" => <h2>cv</h2>

=> Ik zou deze beide als h1 zetten, het zijn tenslotte de hoofdtiteltjes op de pagina :)

Voor de rest gelden nog steeds de opmerkingen die reeds gegeven zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan