koebeest
Legacy Member
Hey,
Zoals ik hier net nog enen gezien moet ik dus ook zo'n portfolio website maken tegen nieuwjaar. Nu ben ik wel al helemaal klaar (of dat denk ik toch) en ik zou graag jullie mening even horen.
Dingen die nog fout zijn:
Ook wil ik even mededelen dat ik dus geen krak ben in photoshop en ik mij dus niet ga wagen aan van die speciale dingen. Ook hou ik van een nice and clean style. Hope you like it!
link:
http://www.jensdc.com/portfolio/index.htm
thx!
Zoals ik hier net nog enen gezien moet ik dus ook zo'n portfolio website maken tegen nieuwjaar. Nu ben ik wel al helemaal klaar (of dat denk ik toch) en ik zou graag jullie mening even horen.
Dingen die nog fout zijn:
- CV is .doc , hoewel er staat dat je acrobat reader nodig hebt.
- Als je contact formulier gebruikt verwijst hij naar een verkeerde pagina.
Ook wil ik even mededelen dat ik dus geen krak ben in photoshop en ik mij dus niet ga wagen aan van die speciale dingen. Ook hou ik van een nice and clean style. Hope you like it!
link:
http://www.jensdc.com/portfolio/index.htm
thx!
. Omdat de meeste van mijn images groene tinten bevatten. Het zou alvast nog slechter zijn moest ik een rode border gebruiken op een site die vol groene images staat.
.
).