Nullius
Legacy Member
Goeiemorgen,
Ik heb vorig jaar (rond mei) voor de lessen webdesign een portfolio moeten maken.
Ik ben er eigenlijk nooit toe gekomen deze te laten checken hier ... maar omdat m'n broer de site overlaatst had ontdekt en die wel vrij goed vond, laat ik hem maar even checken
Anyway, het beginplan was om de site volledig in PHP te maken (zoals te lezen valt op de site) ... dat is er nog altijd niet van gekomen.
Hij staat dus nog steeds in de vorm zoals ik'm vorig jaar heb gemaakt
Vooral checken dus op layout enzo, de eigenlijke portfolio werkt nog niet omdat alles in PHP zou moeten geprogrammeerd worden.
Waarom ik dat nog steeds niet heb gedaan dan ?
Mjah ... m'n betaling bij m'n host is wat verwaarloosd geweest en ze hebben m'n account afgesloten
Och ja, voor de mensen die HEEL uitgebreid gaan checken: niet op de presentatie in powerpoint letten, die is gemaakt door ene van m'n klas.
Er moest van den docent webdesign gewoon een link komen naar die presentatie, en aangezien ik nog NIKS heb veranderd tegenover vorig jaar, staat die link daar nog altijd
Allez ... checken dus
http://users.pandora.be/klikske/webdesign/
Ciaokes
Ik heb vorig jaar (rond mei) voor de lessen webdesign een portfolio moeten maken.
Ik ben er eigenlijk nooit toe gekomen deze te laten checken hier ... maar omdat m'n broer de site overlaatst had ontdekt en die wel vrij goed vond, laat ik hem maar even checken

Anyway, het beginplan was om de site volledig in PHP te maken (zoals te lezen valt op de site) ... dat is er nog altijd niet van gekomen.
Hij staat dus nog steeds in de vorm zoals ik'm vorig jaar heb gemaakt

Vooral checken dus op layout enzo, de eigenlijke portfolio werkt nog niet omdat alles in PHP zou moeten geprogrammeerd worden.
Waarom ik dat nog steeds niet heb gedaan dan ?
Mjah ... m'n betaling bij m'n host is wat verwaarloosd geweest en ze hebben m'n account afgesloten

Och ja, voor de mensen die HEEL uitgebreid gaan checken: niet op de presentatie in powerpoint letten, die is gemaakt door ene van m'n klas.
Er moest van den docent webdesign gewoon een link komen naar die presentatie, en aangezien ik nog NIKS heb veranderd tegenover vorig jaar, staat die link daar nog altijd

Allez ... checken dus

http://users.pandora.be/klikske/webdesign/
Ciaokes