Archief - PORTFOLIO: Persoonlijk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nullius

Legacy Member
Goeiemorgen,

Ik heb vorig jaar (rond mei) voor de lessen webdesign een portfolio moeten maken.
Ik ben er eigenlijk nooit toe gekomen deze te laten checken hier ... maar omdat m'n broer de site overlaatst had ontdekt en die wel vrij goed vond, laat ik hem maar even checken :)

Anyway, het beginplan was om de site volledig in PHP te maken (zoals te lezen valt op de site) ... dat is er nog altijd niet van gekomen.
Hij staat dus nog steeds in de vorm zoals ik'm vorig jaar heb gemaakt ;)

Vooral checken dus op layout enzo, de eigenlijke portfolio werkt nog niet omdat alles in PHP zou moeten geprogrammeerd worden.
Waarom ik dat nog steeds niet heb gedaan dan ?
Mjah ... m'n betaling bij m'n host is wat verwaarloosd geweest en ze hebben m'n account afgesloten :D

Och ja, voor de mensen die HEEL uitgebreid gaan checken: niet op de presentatie in powerpoint letten, die is gemaakt door ene van m'n klas.
Er moest van den docent webdesign gewoon een link komen naar die presentatie, en aangezien ik nog NIKS heb veranderd tegenover vorig jaar, staat die link daar nog altijd :D

Allez ... checken dus :)
http://users.pandora.be/klikske/webdesign/

Ciaokes

Bertold

Legacy Member
euhm kheb totaal geen idee waarom hier in table wordt gewerkt en niet in divs. Dit is gewoon een site waarbij MOET met divs gewerkt worden. die honderd lijntjes zou je gemakkelijk kunnen weerleggen naar een stuk of tien gewoon door drie divs te maken en zo te werken met css

Nullius

Legacy Member
Ach ja ... dat mocht niet omdat we vooral onze 'talenten' moesten laten zien in HTML.
CSS mocht gebruikt worden, maar enkel en alleen voor headers en van die dingen.

Was'k vergeten te vermelden :D

gille

Legacy Member
Waarom ingodsnaam een banner die omwisselt om de 3 a 4 seconden. Na een tijdje vind ik dat toch wel heel irritant.

Anders vind ik persoonlijk dat er niet echt iets is dat aandacht trekt. Paar fotos met daaronder een oranje lijn voor de navigation en je hebt het zowat opgesomd. Misschien meer detail toevoegen?

Nullius

Legacy Member
k tnx ;)

Over de header: ik zit op een laptop met breedbeeld van 1680x1050 en hier is de banner totaal niet te groot (maar er zijn er inderdaad niet veel met zo'n hoge res :D).
Op m'n desktop vond'k die ook niet overdreven groot (res 1280x1024), maar zal het eens bekijken op lagere resoluties ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan