Archief - Portfolio ontwerp | dlrk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delark

Legacy Member
Hoi, 'k heb een ontwerp gemaakt voor m'n portfolio. Hij's nog niet volledig af, maar toch al een eind ver.
Graag had ik wat reacties, en puntjes aangewezen waar verbetering nodig zou zijn. :)

Alvast bedankt,
Ontwerp is hier te zien: retro

fireflymr

Legacy Member
Me neither. Zijde nu een Flash pagina aant voorstellen door een jpg?

Delark

Legacy Member
Hoi, ik heb een ontwerp gemaakt : ) 't is hoe dat het eruit gaat zien lieverds.

Spectre

Legacy Member
Tot nu toe kan ik er geen beeld van scheppen eigenlijk.
Ziet eruit als veel show en weinig go...

dresse

Legacy Member
snap het ook niet echt en lijkt me te veel op zo'n typische photoshop tutorial interface...
Op zich wel technisch knap gemaakt, maar vind het niet echt mooi...
toch niet voor een site..

ravenslayer

Legacy Member
U eerste post, haalt die bloemen eruit zouk zeggen
voor de rest ziet het er grafisch wel cool uit alleen ni echt goed om te benutten als website denkek.
u laatste post vindk het eerste wel goed enkel bovenaan die extra zwarte streep verstoort het geheel zowa kzou die weglaten
Tweede is simpel en clean dus zeker bruikbaar

Delark

Legacy Member
Ah, blijkbaar is er hier omtrent dat ook een misverstandje, bij die eerst, heb je zo de kader met dat blauwe geval in, met die bloemen en TM op. Dat is de kader waar er previews komen van werk, waardoor je dan zal kunnen scrollen. Het is dus geen deel van de site. :)

ravenslayer

Legacy Member
aha dat maakt het wel duidelijker, hoe gaat het scrollen in zen werk? mss aangeven met pijltjes zodat het goed duidelijk is

Delark

Legacy Member
Links en rechts van het kader zitten 2 knoppen, maar die zijn nu inderdaad niet duidelijk, daar komt nog een pijl op. Met die knoppen zullen ze dus doorheen de werken kunnen gaan.

Xavez

Legacy Member
Altijd leuk om te zien hoe mensen denken de interface te kunnen heruitvinden. Zeker voor een portfoliosite is het belangrijk om vooral de inhoud tot zijn recht te laten komen (eigenlijk is dat bij elke site waarvan de inhoud het bekijken waard is zo). Dat gebeurt dus niet door allerlei afleidende eye-candy langs je viewport te plaatsen :).

/edit: tweede idee is alvast een veel beter idee om van te vertrekken ;).

LunchBox

Legacy Member
pompom, voor website-checks (layout inclusief dus) moet je op het webdesign forum zijn en niet hier. (thread werd gemoved, maar moest eigenlijk nog eentje verder zijn.. nl. "sitecheck", het subforum van webdesign - mods.. gelieve het naar daar te moven)

Delark

Legacy Member
Oh, sorry, ik had de regels gelezen en er stond nergens echt duidelijk wat ik met ontwerpen voor sites (layout) moest doen, of ik heb er overgelezen. Ik dacht dat waar het stond, het 't beste stond. M'n excuses.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan