dzan
Legacy Member
Hay,
Eerste maal op dit forum
Men site bestaat al tijdje maar ik was toch eens nieuwsgierig wat mensen er van denken ( hij wordt momenteel wel niet gebruikt
).
http://users.skynet.be/deathzan
Ik moet nog een CMS schrijven in php enzo dus daarom nog niet in gebruik. ( Kben er al tijdje mee gestopt wegens andere programmeer projecten).
Deze site schreef ik in die tijd vooral met compatibiliteit op het oog, normaal moet hij echt in elke browser goed te bekijken zijn, zelfs text-based zoals lynx, ook op gsm browsers.
Btw, het is normaal dat de links het niet doen en dat de banner nogal 'basic' is
Eerste maal op dit forum
Men site bestaat al tijdje maar ik was toch eens nieuwsgierig wat mensen er van denken ( hij wordt momenteel wel niet gebruikt
).http://users.skynet.be/deathzan
Ik moet nog een CMS schrijven in php enzo dus daarom nog niet in gebruik. ( Kben er al tijdje mee gestopt wegens andere programmeer projecten).
Deze site schreef ik in die tijd vooral met compatibiliteit op het oog, normaal moet hij echt in elke browser goed te bekijken zijn, zelfs text-based zoals lynx, ook op gsm browsers.
Btw, het is normaal dat de links het niet doen en dat de banner nogal 'basic' is


.