Archief - PORTFOLIO: meer persoonlijke site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dzan

Legacy Member
Hay,

Eerste maal op dit forum :) Men site bestaat al tijdje maar ik was toch eens nieuwsgierig wat mensen er van denken ( hij wordt momenteel wel niet gebruikt :D ).
http://users.skynet.be/deathzan

Ik moet nog een CMS schrijven in php enzo dus daarom nog niet in gebruik. ( Kben er al tijdje mee gestopt wegens andere programmeer projecten).

Deze site schreef ik in die tijd vooral met compatibiliteit op het oog, normaal moet hij echt in elke browser goed te bekijken zijn, zelfs text-based zoals lynx, ook op gsm browsers.

Btw, het is normaal dat de links het niet doen en dat de banner nogal 'basic' is :D

Da Turtle

Legacy Member
"This site is best viewed with Firefox on a resolution of 1024 by 768."
Tis nie da iemand zijn resolutie zal veranderen om uw site te gaan bekijken eh :p
* Bij het nieuws is de boveste lijn (onder "nieuws") links uitgelijnd en de onderste gecentreerd, komt nogal raar over.
* Gewoon een foto ofzo zou al veel beter zijn dan die geanimeerde banner met die gradient der onder nu denk ik.
* Die titels in je menu zijn veel te groot en in een lettertype die totaal niet past bij de rest van de site. Die waren beter als da gewoon textueel gedaan was in een "normaal" lettertype.
* Dat patroon op de achtergrond is nogal lelijk, mss vervangen door een veel lichter patroon, nu zijn dat zo van die harde strepen.

Ik denk da gij meer ne coder zijt :)

dzan

Legacy Member
Ach,... waarschijnlijk,... "schoenmaker blijf bij je leest" ;).
Maar voor alle duidelijkheid vanals ik wat beter wordt met flash was het de bedoeling een mooie banner te maken die volledig integreert met de rest zodat het lijkt alsof het 1 geheel is. En die 'fout' uitgelijnde lijnen horen zo ;).

Het is ook nooit de bedoeling dat iemand zijn resolutie zal aanpassen, het is perfect te bekijken op andere resoluties maar dit past gewoon beter :).

Da Turtle

Legacy Member
DeathZAn zei:
Ach,... waarschijnlijk,... "schoenmaker blijf bij je leest" ;).
hehe
DeathZAn zei:
Het is ook nooit de bedoeling dat iemand zijn resolutie zal aanpassen, het is perfect te bekijken op andere resoluties maar dit past gewoon beter :).
dat bedoel ik juist, hoeft er helemaal niet te staan, het geeft toch geen problemen voor de meeste mensen.

dotJan

Legacy Member
ge zijt pecies wel nie vies van ne kilo verschillende lettertypen te gebruiken

Da lettertype rechts int groot met die "Main" enzo, sleept da is naar u prullenbak...

dzan

Legacy Member
sorry voor late post, ik was een tijdje weg,.. is dat dan zo lelijk dat groot lettertype ?

Da Turtle

Legacy Member
DeathZAn zei:
sorry voor late post, ik was een tijdje weg,.. is dat dan zo lelijk dat groot lettertype ?
da lettertype nie, maar bij de stijl van de rest van 't design wel :)

Brock

Legacy Member
css:

Fouten
URI : file://localhost/TextArea

* Regel: 83 Context : #menu

Ongeldig getal : margin-right Te veel waarden of teveel onbekende waarden : 0 px
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan