Devastate
Legacy Member
Heb vandaag wat zitten prutsen aan een heel simpel maar toch wel leuk idee dat al langer in m'n hersenkronkels verborgen zat. Website is nog lang van af daar hij nog wat content / indeling / ... mist, maar wil toch jullie al eens een blik gunnen.
De website moet in mijn ogen iets rustig en eenvoudig worden, maar met een vrolijk toetsje. Hopelijk krijgt xavez niet de kriebels van m'n "eenvoudig".
Hier kan je hem vinden:
http://www.mijnnaamisjens.be/webstek/index.html
comments, ideeën, dreigbrieven, fanmail... alles is welkom
Start bashing!
Mvg,
dev
TO DO:
- contact page
- portfolio-indeling
- ...
De website moet in mijn ogen iets rustig en eenvoudig worden, maar met een vrolijk toetsje. Hopelijk krijgt xavez niet de kriebels van m'n "eenvoudig".
Hier kan je hem vinden:
http://www.mijnnaamisjens.be/webstek/index.html
comments, ideeën, dreigbrieven, fanmail... alles is welkom

Start bashing!
Mvg,
dev
TO DO:
- contact page
- portfolio-indeling
- ...
.