Archief - PORTFOLIO: eigen portfolio WIP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Devastate

Legacy Member
Heb vandaag wat zitten prutsen aan een heel simpel maar toch wel leuk idee dat al langer in m'n hersenkronkels verborgen zat. Website is nog lang van af daar hij nog wat content / indeling / ... mist, maar wil toch jullie al eens een blik gunnen.

De website moet in mijn ogen iets rustig en eenvoudig worden, maar met een vrolijk toetsje. Hopelijk krijgt xavez niet de kriebels van m'n "eenvoudig". :niceone:

Hier kan je hem vinden:
http://www.mijnnaamisjens.be/webstek/index.html


comments, ideeën, dreigbrieven, fanmail... alles is welkom :)
Start bashing!


Mvg,
dev


TO DO:
- contact page
- portfolio-indeling
- ...

Xavez

Legacy Member
I like where this is going... Maar het is inderdaad nog een work in progress! Probeer om te beginnen het inhoud-gedeelte nog wat verder uit te werken. Links, lijnhoogte, strong, em, afbeeldingen, paragrafen, blockquotes, datum, titel, afscheiding van verschillende posts, ... Zoveel content om vorm te geven :).

Second: je header-afbeelding is niet exact uitgelijnd ten opzichte van je achtergrond-streepjes... Kleine slordigheid dus.

De strakke aflijning van je content-kader vind ik trouwens ook niet zo geslaagd.

En ja, ik krijg er een beetje de kriebels van. Maar omdat je het een work in progress noemt kan het er nog mee door ;).

Smokyke

Legacy Member
Er is nog niet echt veel om mijn mening over te geven maar.
+
Snel
Lay-out is orgineel
-
Zwarte border om lay-out

Accordis

Legacy Member
Xavez zei:
I like where this is going... Maar het is inderdaad nog een work in progress! Probeer om te beginnen het inhoud-gedeelte nog wat verder uit te werken. Links, lijnhoogte, strong, em, afbeeldingen, paragrafen, blockquotes, datum, titel, afscheiding van verschillende posts, ... Zoveel content om vorm te geven :).

Second: je header-afbeelding is niet exact uitgelijnd ten opzichte van je achtergrond-streepjes... Kleine slordigheid dus.

De strakke aflijning van je content-kader vind ik trouwens ook niet zo geslaagd.

En ja, ik krijg er een beetje de kriebels van. Maar omdat je het een work in progress noemt kan het er nog mee door ;).

Ten eerste moet ik zeggen dat ik het een strak, zuiver en origineel ontwerp vind ;)

Xavez heeft inderdaad al het meeste gezegd. Aan de opmaak van je inhoud zou ik nog wat bijsturen.

Dat je lijntjes aan je header niet mooi aansluiten bij je background was mij eerlijk gezegd zelfs niet opgevallen :p

Als kader van je inhoud-gedeelte zou ik met schaduw of met een "ineenloping" van kleuren werken.

Doe zo verder zou ik zeggen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan