etrillium
Legacy Member
Hi!
Ik wou een website maken met volgende kenmerken:
- interactief (klik maar eens op het robotje)
- perfect op elke browser
- mac-look (dock)
- overzichtelijk
- klein (minimalistisch, KISS)
- to-the-point
- aangenaam om te surfen
Graag jullie mening over http://www.e-Trillium.com
Bedankt!!
Ik wou een website maken met volgende kenmerken:
- interactief (klik maar eens op het robotje)
- perfect op elke browser
- mac-look (dock)
- overzichtelijk
- klein (minimalistisch, KISS)
- to-the-point
- aangenaam om te surfen
Graag jullie mening over http://www.e-Trillium.com
Bedankt!!

