Dsdesign
Legacy Member
Na X aantal flash versies van mijn personal playground, hier de "one page" versie van dsdesign - http://www.dsdesign.be/
Ik ben er wel tevreden mee.
Ik ben er wel tevreden mee.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naar structuur heb ik me gebasseerd op hoe de "groten" dit doen. Zoals, http://www.shanemielke.com/ en http://www.newezra.com/. Bedoeling is dat de werken eerst komen, want daar gaat het over, bio en andere dingen zijn bijkomstig. Een aanpak die perfect is voor dsdesign.onderhond zei:Visueel wel in orde, al is de pagina een beetje vreemd opgebouwd. Alle relevante informatie staat eigenlijk onderaan. Daarbij zijn de graphics erg zwaar wanneer het erg lang duurt vooraleer de header er staat. Je kijkt dus wel erg lang naar een zwart scherm.

Ik geloof best dat de werken centraal staan, maar mensen die interesse hebben moeten wel helemaal doorscrollen tot helemaal beneden. Ik kwam er eigenlijk redelijk toevallig omdat ik nog even in de footer wilde piepen, maar kan me inbeelden dat mensen halverwege de pagina het een beetje beu zijn.Dsdesign zei:Bedoeling is dat de werken eerst komen, want daar gaat het over, bio en andere dingen zijn bijkomstig.

.