Archief - PORTFOLIO: Dsdesign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

onderhond

Legacy Member
Visueel wel in orde, al is de pagina een beetje vreemd opgebouwd. Alle relevante informatie staat eigenlijk onderaan. Daarbij zijn de graphics erg zwaar wanneer het erg lang duurt vooraleer de header er staat. Je kijkt dus wel erg lang naar een zwart scherm.

Dsdesign

Legacy Member
onderhond zei:
Visueel wel in orde, al is de pagina een beetje vreemd opgebouwd. Alle relevante informatie staat eigenlijk onderaan. Daarbij zijn de graphics erg zwaar wanneer het erg lang duurt vooraleer de header er staat. Je kijkt dus wel erg lang naar een zwart scherm.
Naar structuur heb ik me gebasseerd op hoe de "groten" dit doen. Zoals, http://www.shanemielke.com/ en http://www.newezra.com/. Bedoeling is dat de werken eerst komen, want daar gaat het over, bio en andere dingen zijn bijkomstig. Een aanpak die perfect is voor dsdesign.

Wat betreft het inladen, daar kan ik nu eenmaal niet van uit denk ik? Tenzij als ik van mijn "one-page" aanpak afstap. :)

onderhond

Legacy Member
Dsdesign zei:
Bedoeling is dat de werken eerst komen, want daar gaat het over, bio en andere dingen zijn bijkomstig.
Ik geloof best dat de werken centraal staan, maar mensen die interesse hebben moeten wel helemaal doorscrollen tot helemaal beneden. Ik kwam er eigenlijk redelijk toevallig omdat ik nog even in de footer wilde piepen, maar kan me inbeelden dat mensen halverwege de pagina het een beetje beu zijn.

Dan kunnen ze je design werk nog wel leuk vinden maar ze zullen de contactinfo en dergelijke verder niet beneden aan een ellenlange pagina verwachten.

Als je dan toch voor een one-page wil gaan lijkt een wat dynamischere (minder lange) oplossing mij beter. Afgezien van wat de grote voorbeelden in elkaar knutselen :)

Dsdesign

Legacy Member
Bovenaan zitten ankers om die naar de content beneden linken, maar blijkbaar is dat niet zo duidelijk dan. :) Oké I'll keep it in mind om eventueel toch tabblaadjes te overwegen! Thanks.

Smokyke

Legacy Member
Een nogal lange pagina... voor de rest vind ik het wel in orde.

tomh

Legacy Member
door een of andere reden vin ik die header image nie mooi :(
u font wa ge in u logo hebt vind ik nie zo schoon, past nie echt vin ik.

Xcessive-

Legacy Member
Ik zou niet werken met 1 pagina. De pagina is nu veel te lang waardoor ik het minder gebruiksvriendelijk vind.

chosen1

Legacy Member
mja buiten wat hier al is gezegd ivm die bio heel mooi werk (site + werk)

dresse

Legacy Member
vol grote verwachting klikte ik op de link maar ben ergens een beetje teleurgesteld...
ik vind niet echt dat het werkt en heb ook al mooiere dingen gezien van u. Maarja, das het nadeel van een grote naam te hebben eh :-).
Ik krijg gewoon geen zin om de projecten nader te bekijken, het komt me veel te druk en aanvallend over precies of het werk zich opdringt aan de bezoeker... heb echt het gevoel dat ik moet uizoomen en 3 meter van men scherm moet gaan staan.. denk dat ik het overzicht een beetje mis over al het werk dat je al gemaakt hebt...

en ik zit dan nog op 1600*1200 en heb al moeite om 1 project volledig op men scherm te krijgen. Volgens mij moeten mensen die op 1024 surfen 4 schermen scrollen om 1 project volledig te kunnen zien waardoor het nog onoverzichtelijker overkomt.

Ik denk dat er dus al veel opgelost kan zijn als ge uw afbeeldingen van uw projecten een stuk kleiner maakt zodat ge er op ze minst een 3-tal tegelijk ziet als ge naar beneden scrolt... (want bij http://www.newezra.com/ heb ik al iets minder dat onoverzichtelijke gevoel omdat hij kleinere afbeeldingen gebruikt...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan