Bram
Legacy Member
Ben nu ondertss al een tijdje bezig, en ik vroeg me af wat de pro's er van vonden:
http://www.bramme.com
Warhead (omfg hier opt forum) heeft me geholpen mee de php
http://www.bramme.com
Warhead (omfg hier opt forum) heeft me geholpen mee de php
mensen zijn gewoon om meteen naar het midden of naar links te kijken. de gecentreerde splash doet er ook niet goed aan.


10 op 10