Archief - PORTFOLIO: Akantic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ook zou ik automatische thumbnails laten genereren voor die kleine fotokes bij portofolio
smallband gebruikers zien dat nl niet zo graag

en uw css mss extern inladen en niet in de head?

n00bslayer

Legacy Member

Jeroen_HD

Legacy Member
Daar bestaan ook gratis JS varianten van :p
Toch bedankt voor het aanbod. Ik ga het houden bij men lightbox.
/edit: ik vind het wel knap gemaakt.

n00bslayer

Legacy Member
ich15 zei:
Daar bestaan ook gratis JS varianten van :p
Toch bedankt voor het aanbod. Ik ga het houden bij men lightbox.
/edit: ik vind het wel knap gemaakt.
$0.03 wil losjes vertaald "my 3 cents" zeggen, verbastaarding op "my 2 cents" :p kvraag er geen geld voor fzo, maar kbreng het aan als idee :)

maar toch bedankt, je hebt m'n avond goedgemaakt

Accordis

Legacy Member
Ik vind de site veel verbeterd nu je die afbeeldingen in je navigatie dichter bij elkaar hebt gezet en ook je lettergrootte hebt verkleind! :niceone:

Good work ;)

Jeroen_HD

Legacy Member
ZOu iemand me kunnen uitleggen hoe ik het accordion effect in mijn portfolio deel krijg?

Kreative88

Legacy Member
Knap dat je er zoveel tijd in steekt maar toch het moet van mijn hart.
Ik vind het niet zoon mooi ontwerp omdat er 2 cruciale elementen ontbreken.

1-Kleur: Een beetje origineel kleurgebruik (desnoods sobere kleuren) geeft zoveel meer gevoel, en zorgt voor een "fris" ontwerp. Ik vind het nu echt saai en grijs. Neem zeker eens een kijkje op http://kuler.adobe.com om inspiratie op te doen voor goede kleurencombinaties.

2-Originaliteit: Over het algemeen komt het nogal gedateerd over. Webdesign is voormij een beetje zoals mode, er is inderdaad een tijd geweest dat die glazige effectjes heel fris en modern overkwamen maar nu vind ik het nogal ouderwets overkomen. Ik zie dat je veel tijd in code steekt en dat is natuurlijk een pluspunt maar een layout werkt als een eerste indruk, het is de bedoeling om je bezoeker aangenaam te verassen bij het openen van je website.

Misschien moet je al het huidige gewoon eens vergeten en gewoon snel in photoshop een nieuw ontwerpje in elkaar steken, probeer iets fris en verwerk voldoende kleur en originaliteit in uw ontwerp.

Jeroen_HD

Legacy Member
Weer van 0 beginnen gaat lastig zijn omdat ik al 2 jury's achter de rug heb en er nog maar 1 te gaan is. Als ik dan nog eens een nieuw ontwerp heb...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan