Archief - PORTFOLIO: Aether Media

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZeeraaR

Legacy Member
Welcome to Aether Media, the portfolio of KushReNaDa. Feel free to browse my works.
Content Footer
© Aether Media
All content displayed on this site were created by Aether Media unless stated otherwise.​
Die footer is gecentreerd, maar die eerste zin niet, dat komt scheef over, nu er zo weinig content is. Moest er meer content zijn zou het minder zijn denkik.

Nullius

Legacy Member
Geen uitleg over je werk (naam van de klant/clan, gebruikte programma's), geen links te bespeuren die verwijzen naar de uiteindelijke site, ...
Ook zijn er twee figuren per werk. Eerst een header en dan een screen van de volledige layout. Beetje overbodig imho, want de header is gewoon een klein stukje uitvergroot van dezelfde figuur die er net onder te vinden is.

Anyway ... Eenvoud is inderdaad soms de sleutel naar professionaliteit, maar daarbij moet die eenvoud wel verwijzen naar de layout en niet naar de inhoud.
Een font downloaden, daar Aether Media bijzetten en dan een zinnetje bijverzinnen om eigenlijk te zeggen dat ge ni veel goesting had om een degelijke layout te maken kan iedereen op vijf minuten of minder.
Misschien is m'n formulering wat hard, maar zo komt het bij mij over :)

Aan je werk te zien, heb je veel meer in je mars dan dit ;)

gille

Legacy Member
Ik weet dat het niet zo uitgebreid is maar het is ook maar tijdelijk aangezien het vaak gebeurt dat mensen klagen dat ik geen porfolio heb, dus stak ik vlug iets simpel in elkaar. De layout van de volledige layout zal ik hier posten als ik hem volledig af heb ;) Is wat zwaarder, zowel grafisch als van inhoud :) Bedankt voor de comments :)

PS : heb dat zinnetje gecentered :)

TheCrow7

Legacy Member
Zijn die graphics voor dat Warcraft ontwerp niet van de officiëele site geript ?

gille

Legacy Member
Kzou niet weten waar? ik heb enkel fan site kit gebruikt als je dat bedoelt?

FurtiveDuck

Legacy Member
Oh my god!

Gilles :P, wat doe jij hier m'n jongen?
Skipper from CT talking btw!
Lekker, zoals ik al zei!

Gamefactor

Legacy Member
Mooi, professioneel ... Meer heb ik er niet over te zeggen:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan