TooChé
Legacy Member
Voor een project moet ik iets nieuw onderwerp onderzoeken van die PLC
Nu zullen daar heel wat vragen bij te pas komen.
Is er hier iemand die zo'n PLC van buiten kent en waarmee ik eventueel kan praten via msn ?
Of als het beter past, zet ik al mn vragen hier.
Alle hulp is welkom.
Onderzoek is nu: hoe de plc gebruik kan maken van de interne klok (evt commando's & theoretische achtergrond)
Kheb al paar dingen gevonden over die interne klok, maar zeker nog niet hetgeen ik zoek. Dus mijn vraag is nu: Welke commando's zijn er en hoe kan ik die klok aanspreken
edit: ok da was rap, heb iemand gevonden !
en aangezien ik een newbie ben op vlak van plc's zal hij werk in overschot hebben 
Nu zullen daar heel wat vragen bij te pas komen.
Is er hier iemand die zo'n PLC van buiten kent en waarmee ik eventueel kan praten via msn ?
Of als het beter past, zet ik al mn vragen hier.
Alle hulp is welkom.
Onderzoek is nu: hoe de plc gebruik kan maken van de interne klok (evt commando's & theoretische achtergrond)
Kheb al paar dingen gevonden over die interne klok, maar zeker nog niet hetgeen ik zoek. Dus mijn vraag is nu: Welke commando's zijn er en hoe kan ik die klok aanspreken
edit: ok da was rap, heb iemand gevonden !
en aangezien ik een newbie ben op vlak van plc's zal hij werk in overschot hebben 