Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Floyd zei:Toch kan ik het niet laten ook te vermelden dat ik graag ook eens wat ander soort werk van je zou zien, maar dat ligt misschien aan mij: ik hou nu eenmaal van "van alles een beetje". Je verdiepen in één genre kan ook goed zijn, natuurlijk.

matthi_182 zei:'k Zal nog maar eens in herhaling vallen: prachtig werk!

Joeri G. zei:Uitgesproken voorkeur voor nr6 uit je derde post trouwens.

Joeri G. zei:Je hebt op de tijd dat je hier bent heel herkenbaar werk gepost en zonder dat ik je avatar zie of naam lees kan ik jou posts er zo uithalen. Dat is iets enorm goed imo. Die spanning en variatie kan je misschien subtiel aanbrengen, zolang je maar zorgt dat ik je naam niet plots moet gaan lezen om jou posts te herkennen, maw, verloochen je stijl niet

.Mr. Humphries zei:Je foto's zijn altijd zeer mooi, afgewerkt, over nagedacht (techniek,...). Echt chapeau!
Xo0 zei:Prachtige reeks.. Niets op aan te merken.
Xo0 zei:Jij bezit duidelijk talent en hebt duidelijk een gevoel van fotografie.

Xo0 zei:Ik ben benieuwd naar je volgende foto's die waarmee je meer gaat experimenteren. Jij bent duidelijk klaar om alles naar een nieuwe level te brengen! Doe zo verder!

Gromme zei:Kan je geen nummers bij de foto's zetten?
