Archief - Pixations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixations

Legacy Member
Portfolio 2008:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


08.jpg


09.jpg


10.jpg

Pixations

Legacy Member
Thanks!

Ik heb de voorbije zes maanden redelijk veel tijd gestoken in het fotograferen en dan doet het deugd om eens naar het resultaat te kijken :woohoo:

Brecht

Legacy Member
prachtige foto's! en tzitten daar nog knappe modellen tussen :D

dresse

Legacy Member
het kan soms iets creatiever met de pose, ma voor de rest knap werk!

Pixations

Legacy Member
Klopt, en daar ga ik in 2009 aan werken! Zowel op het vlak van poses, belichting, thema en locatie.

Floyd

Legacy Member
Inderdaad, voor alles: knap werk.

Toch kan ik het niet laten ook te vermelden dat ik graag ook eens wat ander soort werk van je zou zien, maar dat ligt misschien aan mij: ik hou nu eenmaal van "van alles een beetje". Je verdiepen in één genre kan ook goed zijn, natuurlijk.

Maar toch ;)


PS: Toch een negatief puntje dat me nogal fel opviel in deze reeks (meteen bij de eerste foto dan nog): ik vind haar huidtoon en -textuur te ruw in contrast met ten eerste haar maquillage en ten tweede de zuiverheid van de velletjes van de modellen in de andere foto's.

Pixations

Legacy Member
Floyd zei:
Toch kan ik het niet laten ook te vermelden dat ik graag ook eens wat ander soort werk van je zou zien, maar dat ligt misschien aan mij: ik hou nu eenmaal van "van alles een beetje". Je verdiepen in één genre kan ook goed zijn, natuurlijk.

Ik ga wel binnen het genre van modelfotografie blijven maar wil zelf ook wat meer variatie in mijn werk steken. Voorlopig heb ik het redelijk 'veilig' gehouden. Daar ga ik echt aan werken!

En met uw negatief puntje ben ik het helemaal eens. Het was dan ook de allereerste foto onder de naam 'pixations'. Ik ga daar niets meer aan veranderen omdat ik het wel leuk vind om verbetering in mijn foto's te zien :)

Matt.

Legacy Member
'k Zal nog maar eens in herhaling vallen: prachtig werk!

'k Ben zeker en vast fan van "dit soort foto's" (ya know what I mean), maar eens wat ander werk van je kan inderdaad ook eens leuk zijn! ;) (En is eens leuk voor jezelf ook wss!)

Joeri

Legacy Member
Ik sluit me aan bij de rest. Je eigen stijl; rustige, tedere beelden. Uitgesproken voorkeur voor nr6 uit je derde post trouwens.
Er zou inderdaad wel eens wat meer pit, spanning of variatie in kunnen zitten, maar is dat een noodzaak? Geen idee eigenlijk. Je hebt op de tijd dat je hier bent heel herkenbaar werk gepost en zonder dat ik je avatar zie of naam lees kan ik jou posts er zo uithalen. Dat is iets enorm goed imo. Die spanning en variatie kan je misschien subtiel aanbrengen, zolang je maar zorgt dat ik je naam niet plots moet gaan lezen om jou posts te herkennen, maw, verloochen je stijl niet

Pixations

Legacy Member
matthi_182 zei:
'k Zal nog maar eens in herhaling vallen: prachtig werk!

:bow:

Joeri G. zei:
Uitgesproken voorkeur voor nr6 uit je derde post trouwens.

Die is gloednieuw! :D

Joeri G. zei:
Je hebt op de tijd dat je hier bent heel herkenbaar werk gepost en zonder dat ik je avatar zie of naam lees kan ik jou posts er zo uithalen. Dat is iets enorm goed imo. Die spanning en variatie kan je misschien subtiel aanbrengen, zolang je maar zorgt dat ik je naam niet plots moet gaan lezen om jou posts te herkennen, maw, verloochen je stijl niet

Bedankt! En dat lijkt me ook de juiste tactiek :)

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ben het volledig eens met Joeri! Uit marketingstandpunt is dit zeer goed nieuws voor jouw (dat mensen je stijl direct herkennen) en miss wel positief voor jouw toekomst in de fotografie in het algemeen. Je foto's zijn altijd zeer mooi, afgewerkt, over nagedacht (techniek,...). Echt chapeau!

BTW: het werd eens tijd dat je een photopholio ging aanmaken he :).

Xo0

Legacy Member
Prachtige reeks.. Niets op aan te merken. Jij bezit duidelijk talent en hebt duidelijk een gevoel van fotografie. Zoals eerder vermeld is inderdaad alles mooi en netjes afgewerkt.

Ik ben benieuwd naar je volgende foto's die waarmee je meer gaat experimenteren. Jij bent duidelijk klaar om alles naar een nieuwe level te brengen! Doe zo verder!

Pixations

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Je foto's zijn altijd zeer mooi, afgewerkt, over nagedacht (techniek,...). Echt chapeau!

Xo0 zei:
Prachtige reeks.. Niets op aan te merken.

Thx!

Xo0 zei:
Jij bezit duidelijk talent en hebt duidelijk een gevoel van fotografie.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen dit kan. Het is gewoon een kwestie er tijd in steken, het werk van andere fotografen bestuderen en geloven in wat je doet :)

Xo0 zei:
Ik ben benieuwd naar je volgende foto's die waarmee je meer gaat experimenteren. Jij bent duidelijk klaar om alles naar een nieuwe level te brengen! Doe zo verder!

Pixations 2.0 :woohoo:

Gromme zei:
Kan je geen nummers bij de foto's zetten?

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat nodig is. Zo goed als alle foto's die je hier ziet zijn al eerder besproken geweest in de post foto's thread.

Dit photofolio ga ik enkel gebruiken om een selectie van mijn beste werk van een bepaalde periode, samen te bundelen. Handig voor de occasionele bezoeker van dit subforum :cool:

Typhon`

Legacy Member
ik zou ook wel graag nummers bij de foto's willen.
Telefoonnummers dan wel hé :unsure:.

Voor de rest: knap werk :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan