fromalk
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik heb zonet een script gemaakt om een mail met activatie code te verzenden naar mijn gebruikers. Het gaat hierbij om een html e-mail.
ik krijg geen php errors terug ofzo maar krijg ook geen mail aan.
Vervolgens heb ik de mail naar verschillende adressen op verschillende servers proberen te sturen maar nergens komt de mail aan.
Is er dus een concrete manier om te weten of de mail wel degelijk verzonden is?
MVG Stijn
ik heb zonet een script gemaakt om een mail met activatie code te verzenden naar mijn gebruikers. Het gaat hierbij om een html e-mail.
ik krijg geen php errors terug ofzo maar krijg ook geen mail aan.
Vervolgens heb ik de mail naar verschillende adressen op verschillende servers proberen te sturen maar nergens komt de mail aan.
Is er dus een concrete manier om te weten of de mail wel degelijk verzonden is?
MVG Stijn
