azziplekkus
Legacy Member
Yow allemaal,
Ik heb daarjuist nog eens een fresh install van webspell gedaan voor een clan van iemand en nu wou hij daar een template met teamspeak derbij hebbe.
Die staat er nu op, maar ik weet nie hoe da ik servers moet toevoege.
Ik heb al gezocht in de teamspeak.php, maar niks gevonde.
Weet iemand hoe ik dees moet doen plz?
en plz ook in nubie taal uitlegge
want ik ken er nie echt heel veel van 
mvg azzi
EDIT: kheb een afbeelding gevonden waar da iets uiteglegd word hoe dak het moet doen. Maar het is int duits
en da kan ek nie 
Ik heb daarjuist nog eens een fresh install van webspell gedaan voor een clan van iemand en nu wou hij daar een template met teamspeak derbij hebbe.
Die staat er nu op, maar ik weet nie hoe da ik servers moet toevoege.
Ik heb al gezocht in de teamspeak.php, maar niks gevonde.
Weet iemand hoe ik dees moet doen plz?
en plz ook in nubie taal uitlegge
want ik ken er nie echt heel veel van 
mvg azzi

EDIT: kheb een afbeelding gevonden waar da iets uiteglegd word hoe dak het moet doen. Maar het is int duits
en da kan ek nie 
