het.pc.schaap
Legacy Member
als een persoon zich inlogd via een klein vkaje aan de rechterkant , gebeurt het volgende als zijn username/paswood jusit zijn:
session_register("ingelogd");
dan wordt de pagina herladen en komt er in het vakje waar eerst login stond nu 'U bent ingelogd' en dan een log out knop door de volgende code:
if(session_is_registered("ingelogd")) {
echo'u bent ingelogd tekst en het log out knopje';
}
else {
echo'hier wirdt het inlog kadertje ge toond'
}
als ik het echter test, dan doet hij het juist als ik me inlog, ververs ik echter de pagina, of ga ik naar een andere pagina (het tekstgedeelte werkt met switch, case etc etc) dan doet hij alsof ik NIET ingelogd ben.
iemand enig idee?
ik heb overal mooi session_start(); staan dus daar ligt het probleem niet aan
session_register("ingelogd");
dan wordt de pagina herladen en komt er in het vakje waar eerst login stond nu 'U bent ingelogd' en dan een log out knop door de volgende code:
if(session_is_registered("ingelogd")) {
echo'u bent ingelogd tekst en het log out knopje';
}
else {
echo'hier wirdt het inlog kadertje ge toond'
}
als ik het echter test, dan doet hij het juist als ik me inlog, ververs ik echter de pagina, of ga ik naar een andere pagina (het tekstgedeelte werkt met switch, case etc etc) dan doet hij alsof ik NIET ingelogd ben.
iemand enig idee?
ik heb overal mooi session_start(); staan dus daar ligt het probleem niet aan
:doh: