Zyh
Legacy Member
Hoi, dit is ongetwijfeld idiote vraag, maar ik ben pas een nieuwtje op vlak van PHP/MySQL, dus mijn excuses als dit heel dom klinkt. Vragen staat immers vrij ^^.
Ik heb nu een (nagenoeg) afgewerkte PHPsite gemaakt. Als lokale server heb ik MAMP gebruikt (op Mac).
Nu heb ik iets gelezen dat je voor het publiceren van een website, die MySQL moet exporteren vanuit PHPMyAdmin. Dat heb ik nu ook gedaan en zit ik dus met een tekstfiletje met m'n volledige MySQL erin.
Dat heb ik upgeload op FTP samen met de PHPfiles, maar veel gebeurt er niet.
Nu vraag ik me af wat je nog meer moet doen (linken van die txt-file? nog andere file toevoegen?).
Hartelijk dank!
Ik heb nu een (nagenoeg) afgewerkte PHPsite gemaakt. Als lokale server heb ik MAMP gebruikt (op Mac).
Nu heb ik iets gelezen dat je voor het publiceren van een website, die MySQL moet exporteren vanuit PHPMyAdmin. Dat heb ik nu ook gedaan en zit ik dus met een tekstfiletje met m'n volledige MySQL erin.
Dat heb ik upgeload op FTP samen met de PHPfiles, maar veel gebeurt er niet.
Nu vraag ik me af wat je nog meer moet doen (linken van die txt-file? nog andere file toevoegen?).
Hartelijk dank!