Cycloon
Legacy Member
Nu lijkt het project wel stukken groter dan je eerst zei, en nu lijkt het mij zelf te groot om op jezelf te doen tussen je studies door terwijl je nog niks van php kent (wat het werk dubbel zo traag maakt).
Ik zou er idd ook eens over denken om het te weigeren omdat het ofwel gaat floppen, ofwel heel lang zal duren.
Ik zou er idd ook eens over denken om het te weigeren omdat het ofwel gaat floppen, ofwel heel lang zal duren.
.
en dan ga ik dees niet afslaan hoor...