Kurrado
Legacy Member
Hoi iedereen,
Een week of 2 geleden postte ik hier nog over hoe ik een gemod phpbb-forum moest updaten omdat oudere versies vatbaar zijn voor 'hackers', nu heb ik het zitten:
Ik wou volgend weekend het forum te updaten, maar blijkbaar is dat 1 week te laat. Het forum is gehackt, en het volgende staat in de titel:
Look hicham hacked xD
haahahah
Als ik probeer in te loggen komt het volgende erop:
Sorry dit Board is tijdelijk buiten gebruik, probeer het later nog eens.
In mijn MySQL-database is volgens mij alles nog intact, ik zie niets verkeerd, alle users en posts zijn er nog, en op de FTP lijken ook alle bestanden nog in orde.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Alvast bedankt.
Kurrado
Een week of 2 geleden postte ik hier nog over hoe ik een gemod phpbb-forum moest updaten omdat oudere versies vatbaar zijn voor 'hackers', nu heb ik het zitten:
Ik wou volgend weekend het forum te updaten, maar blijkbaar is dat 1 week te laat. Het forum is gehackt, en het volgende staat in de titel:
Look hicham hacked xD
haahahah
Als ik probeer in te loggen komt het volgende erop:
Sorry dit Board is tijdelijk buiten gebruik, probeer het later nog eens.
In mijn MySQL-database is volgens mij alles nog intact, ik zie niets verkeerd, alle users en posts zijn er nog, en op de FTP lijken ook alle bestanden nog in orde.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Alvast bedankt.
Kurrado
