koebeest
Legacy Member
Hey,
Maat en ik zijn aan een project aan't werken en we zouden dat in de toekomst ook willen beschikbaar stellen in meerdere talen. Omdat we wanneer dat gebeurt niet heel de code willen herschrijven zouden we dat al van in het begin willen toepassen. Ik vraag me dus best af hoe je dat op een gemakkelijke manier doet. Ik heb al gegoogled maar daar kom je teveel verschillende mogelijkheden uit , zodat het zo goed als onmogelijk is voor mij om uit te maken wat nu eigenlijk de SNELSTE (preformance) methode is. Graag wat uitleg hoe ik dat het best doe
Bedankt!
Jens
Maat en ik zijn aan een project aan't werken en we zouden dat in de toekomst ook willen beschikbaar stellen in meerdere talen. Omdat we wanneer dat gebeurt niet heel de code willen herschrijven zouden we dat al van in het begin willen toepassen. Ik vraag me dus best af hoe je dat op een gemakkelijke manier doet. Ik heb al gegoogled maar daar kom je teveel verschillende mogelijkheden uit , zodat het zo goed als onmogelijk is voor mij om uit te maken wat nu eigenlijk de SNELSTE (preformance) methode is. Graag wat uitleg hoe ik dat het best doe

Bedankt!
Jens

. En ja das de moeite maar het heeft zijn voor en nadelen.