NaaiT
Legacy Member
Hi,
voor onze jeugdbeweging wil ik een mass emailsysteem maken, voor efficiënt reclame te maken voor onze activiteiten. (nu doet 1 persoon dit in 10x naar 900 man, waardoor zn pc helemaal blokkeert
)
Nu zou ik bij die mails attachments moeten kunnen plaatsen. Ik weet ongeveer hoe dat gaat, maar ik weet niet zeker wat het snelste gaat. Ik veronderstel dat ik best de attachments eerst upload, om dan in een loopje 900x de mail()-functie te doorlopen?
Verder zou ik ook willen weten hoe het zit met foutafhandeling. Kan de mailfunctie door bepaalde omstandigheden fouten geven bij bepaalde users? Zoja, welke allemaal & hoe geef ik die weer? Ik zou gewoon zoveel mogelijk zekerheid willen inbouwen, dat de mail wel effectief naar iedereen verzonden is.
mvg
Sven
voor onze jeugdbeweging wil ik een mass emailsysteem maken, voor efficiënt reclame te maken voor onze activiteiten. (nu doet 1 persoon dit in 10x naar 900 man, waardoor zn pc helemaal blokkeert
)Nu zou ik bij die mails attachments moeten kunnen plaatsen. Ik weet ongeveer hoe dat gaat, maar ik weet niet zeker wat het snelste gaat. Ik veronderstel dat ik best de attachments eerst upload, om dan in een loopje 900x de mail()-functie te doorlopen?
Verder zou ik ook willen weten hoe het zit met foutafhandeling. Kan de mailfunctie door bepaalde omstandigheden fouten geven bij bepaalde users? Zoja, welke allemaal & hoe geef ik die weer? Ik zou gewoon zoveel mogelijk zekerheid willen inbouwen, dat de mail wel effectief naar iedereen verzonden is.
mvg
Sven

