joris@home
Legacy Member
joe
ik ben (zoals zovelen) bezig met een php scriptje om foto's up te loaden en te resizen. maar ik stoot (zoals zovelen) op het probleem da als hij die trueimage wil maken hij tegen zijn bovengrens van geheugen komt.
dan ben ik eens wa gaan lezen en heb ImageMagick gevonden. allemaal heel knap wat dat kan.
maar kan er iemand mij helpen hoe ik het online moet installeren?
en hoe ik het dan ook moet gebruiken.. ik heb precies verstaan da ge da dan gewoon als functies kunt gebruiken maar daar ben ik nog ni uit.
als ik het eerst al eens geinstalleerd krijg!
Greetz..
ik ben (zoals zovelen) bezig met een php scriptje om foto's up te loaden en te resizen. maar ik stoot (zoals zovelen) op het probleem da als hij die trueimage wil maken hij tegen zijn bovengrens van geheugen komt.
dan ben ik eens wa gaan lezen en heb ImageMagick gevonden. allemaal heel knap wat dat kan.
maar kan er iemand mij helpen hoe ik het online moet installeren?
en hoe ik het dan ook moet gebruiken.. ik heb precies verstaan da ge da dan gewoon als functies kunt gebruiken maar daar ben ik nog ni uit.
als ik het eerst al eens geinstalleerd krijg!
Greetz..