Miche
Legacy Member
Hey,
Zonder twijfel zal dit al meermaals gevraagd zijn, en ik weet wat de oplossing is (heb dit artikel gelezen) maar ik vind mijn fout niet in mijn code.. kan iemand me helpen? (de output buffering werkte ook niet)
Foutmelding:
Code:
Thx
Zonder twijfel zal dit al meermaals gevraagd zijn, en ik weet wat de oplossing is (heb dit artikel gelezen) maar ik vind mijn fout niet in mijn code.. kan iemand me helpen? (de output buffering werkte ook niet)
Foutmelding:
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/local/psa/home/vhosts/cross-fire.be/httpdocs/5ha/index.php:1) in /usr/local/psa/home/vhosts/cross-fire.be/httpdocs/5ha/index.php on line 1
Code:
PHP:
<?php session_start();
require_once("connect.php");
?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="5ha.css" media="screen" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="print.css" media="print" />
<title>5 Handel</title></head>
<body><div id="wrap">
<img id="frontphoto" src="header.gif" width="760" height="175" alt="" />
<div id="avmenu">
<h2 class="hide">Menu:</h2>
<ul>
<li><a href="#">Nieuws</a></li>
<li><a href="#">Bestanden</a></li>
<li><a href="#">Foto's</a></li>
<li><a href="#">Contactgegevens</a></li>
</ul>
<div class="announce">
<?php if ($_SESSION["loggedin"] == "1") { ?>
<ul>
<li><a href="#">Login</a></li>
<li><a href="#">Login</a></li>
<li><a href="#">Login</a></li>
<li><a href="#">Login</a></li>
</ul>
<?php } ?>
<?php if ($_SESSION["loggedin"] == "") { ?>
<h3>Inloggen :</h3>
<form id="login" method="post" action="login.php">
<p>
<input name="username" type="text" class="small" id="naam" value="Naam" />
<br />
<input name="paswoord" type="password" class="small" id="paswoord" value="Paswoord" />
<br />
<input name="login" type="submit" class="small" id="login" value="Log in" />
</p>
</form>
</div>
<?php } ?>
</div>
<div id="content">
<h2>Welkom klasgenootjes! </h2>
<p>De bedoeling van deze website is om het schooljaar nog wat makkelijker te maken! Als iedereen die taken op de PC maakt, of samenvattingen voor KO's/GO's/Examens op de pc schrijft, deze nu eens op deze site zet, dan kan iedereen daarmee geholpen worden. Help zelf mensen met jouw samenvattingen of taken, of word geholpen door de samenvattingen of taken van iemand anders te downloaden! </p>
<h3><em>Laatste toevoegingen: </em></h3>
<p>Hier zullen de laatste nieuwsberichten, taken of toetsen weergegeven worden. Om zelf iets toe te voegen, log in met jouw naam en jouw paswoord. </p>
</div>
<div id="footer">
Copyright © 2005-2006 <strong>Michael Passy </strong></div>
</div>
</div>
</body>
</html>
Thx


[/edit]
