Archief - PHP: forum probleempje(members)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeronimo

Legacy Member
ey

ik heb een vraagje dagelijks komen via googlebots neem ik aan gebruikers bij op ons forum

http://www.pimp-clan.be/forum/index.php

van usa (met pillen)
van afrika, enzo voort

nu is het al zo dat we inactief laten dat ze niet beginnen te spammen.

is er een manier om er in 1x een stuk of 50 te verwijderen? en niet manueel 1 per 1? via gebruikerspaneel?

want vroeger was er maar 1 of 2 om de 2 dage ofz dus was rap gedaan maar op 1 dag tijd zaten er 30 bij ofz...
we zetten ook alle url's al in code.. met de hoop dat dit wat tegenwerkt.

weet iemand een oplossing?
alvast bedankt

dJeez

Legacy Member
Zorg er in de allereerste plaats al voor dat je de meest recente stabiele versie van phpBB gebruikt... Dat lijkt mij nu niet het geval te zijn.

TiZon

Legacy Member
Update naar PHPBBv3 en zet er dan evt nog een antispam-bot hack op ;)

Bram

Legacy Member
custom fieldje inbouwen in u registratie helpt naart schijnt ook enorm veel...

orez

Legacy Member
idd captcha updaten of zoals hier op het forum, een custom fieldje met een vraag die enkel een normaal mens kan weten ;)

jeronimo

Legacy Member
ok dus diene phpfile update en phpbb update ma dan heb ik schrik dat we ons shoutboxke kwijt zijn.

dus ik kan niet in 1x een memberlist opkuisen ale een deel members verwijderen?

demon326

Legacy Member
jeronimo zei:
ok dus diene phpfile update en phpbb update ma dan heb ik schrik dat we ons shoutboxke kwijt zijn.

dus ik kan niet in 1x een memberlist opkuisen ale een deel members verwijderen?

voor phpbb3 is er al een shoutbox hoor :)

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=69&t=590977

en voor ge opruimd ga eerst naar phpbb3

phpbb3 download:
http://downloads.sourceforge.net/phpbb/phpBB-3.0.0.zip?download

note: hernomen uw huidige forum dir naar bvb "phpbb2" maak een folder aan "forum" upload daar phpbb3 in, install phpbb3 in een andere database en na de installe het convert script starten(zit erin)

jeronimo

Legacy Member
heb die captcha file al upgedate eens zien wat dit al geeft.

dan alsk tijd vindt eens naar phpbbv3 gaan

Spacewide

Legacy Member
Weet ik, en ik had eens een tooltje gevonden om mods te installeren, maar dat tooltje was zelf een mod om andere mods eenvoudig te installeren, dus stond ik nog geen stap verder ;_;

'k Zal eens uitzoeken hoe ik een custom fieldje aanmaak.
1+1 = ?

demon326

Legacy Member
vatosky zei:
Weet ik, en ik had eens een tooltje gevonden om mods te installeren, maar dat tooltje was zelf een mod om andere mods eenvoudig te installeren, dus stond ik nog geen stap verder ;_;

ge bedoeld dus easymod :D, voor kleine mods is easymod handig maar voor grote niet

Spacewide

Legacy Member
Ik wil dit topic niet blijven bumpen, maar toch wil ik even meedelen hoe ik spambots ben tegengegaan op simpele manier.

Kende namelijk niets van mods tot ik de middagpauze vandaag besloot te skippen.

Ik run wel een 2.X forum, omdat ik hem verwaarloosd heb sinds september 07.

- installeer je forum
- installer EasyMod
- installeer je mods naar keuze, in dit geval Textual Confirmation

Dit is het resultaat, men moet een vraag oplossen of iets door mij opgegeven overtypen (Say hello*).

Zonder enige kennis heb ik "gewonnen" van spambots, maar nog niet van human.

Wou ik toch even meedelen voor degene die problemen met mods hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan