VinceFeet
Legacy Member
Hallo iedereen,
In verband met onze 100dagen is er een forum online gegaan. Aangezien ik mod ben moet sta ik ook in voor de instellingen van het forum. Nu zou ik graag een sub-forum aanmaken dat enkel en alleen toegankelijk is voor een select groepje mensen, hoe doe ik dit?
Ik ben al naar de optie "permissions" gegaan en dan bij advanced "Read --> Private" maar hoe stel ik in WELKE personen toegang krijgen?!?? Alvast bedankt!
p.s. Hopelijk klopt m'n prefix, heb maar weinig verstand van zulke zaken!
In verband met onze 100dagen is er een forum online gegaan. Aangezien ik mod ben moet sta ik ook in voor de instellingen van het forum. Nu zou ik graag een sub-forum aanmaken dat enkel en alleen toegankelijk is voor een select groepje mensen, hoe doe ik dit?
Ik ben al naar de optie "permissions" gegaan en dan bij advanced "Read --> Private" maar hoe stel ik in WELKE personen toegang krijgen?!?? Alvast bedankt!
p.s. Hopelijk klopt m'n prefix, heb maar weinig verstand van zulke zaken!

)