Aliquando
Legacy Member
Beste,
ik ben bezig met een websiteje war een form in komt dat via php verstuurd moet worden.
De formuliervalidatie is in orde, de verwijzing naar mijn php scrip klopt ook, maar ergens in mijn script zit er een fout, die ik er niet uit krijg.
ik heb ook al en script van internet gehaald om dat eens te proberen, maar dit lukt ook niet.
dit is mijn code.
Ik ben nog ni zo heel lang met php bezig, maar naar mijn mening ziet alles er goed uit.
alle variabelen zijn correct, zoals in mijn javascript gedeclareert staat.
mijn excuses voor het al dan niet storen van uw donderdagnamiddag.
alvast erg bedankt voor enige hulp.
mvg,
Aliquando
ik ben bezig met een websiteje war een form in komt dat via php verstuurd moet worden.
De formuliervalidatie is in orde, de verwijzing naar mijn php scrip klopt ook, maar ergens in mijn script zit er een fout, die ik er niet uit krijg.
ik heb ook al en script van internet gehaald om dat eens te proberen, maar dit lukt ook niet.
dit is mijn code.
Code:
<script language="JavaScript">
<!--
window.location="bevestiging.htm";
//-->
</script>
<?php
reset($_POST);
while($postvar = each($_POST)){
$varnaam = $postvar['key'];
$varinhoud = $postvar['value'];
$boodschap .= $varnaam."=".$varinhoud."\n";
}
$inhoud="Naam: $lnaam<br>Voornaam: $lvnaam<br><br>Straat: $lstrnr Postcode: $lpcode<br><br>Gemeente: $lgem<br><br>TelefoonNr: $ltel<br><br>Email:$email</a><br><br>Prijs: $prijs<br><br> Productomschrijving: $comment";
mail ("[email protected]", "$lnaam heeft een bericht verzonden via de website", "$inhoud");
?>
Ik ben nog ni zo heel lang met php bezig, maar naar mijn mening ziet alles er goed uit.
alle variabelen zijn correct, zoals in mijn javascript gedeclareert staat.
mijn excuses voor het al dan niet storen van uw donderdagnamiddag.
alvast erg bedankt voor enige hulp.
mvg,
Aliquando
:
).
.