Joown
Legacy Member
Hoi,
Naar aanleiding van dit wou ik eens weten wat jullie visie is tegenover Photoshop en Fireworks.
Gebruiken jullie beiden? Wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen?, ...
Ikzelf gebruik alleen Photoshop en Illustrator voor webontwerp. Fireworks komt er niet aan te pas; aangezien het niet geinstalleerd is op mijn pc en nooit mee heb gewerkt / leren werken.
Daarom wil ik eens weten of het toch eens de moeite is om me er in te verdiepen en zo misschien de workflow iets kan versnellen.
Discuss!
Naar aanleiding van dit wou ik eens weten wat jullie visie is tegenover Photoshop en Fireworks.
Gebruiken jullie beiden? Wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen?, ...
Ikzelf gebruik alleen Photoshop en Illustrator voor webontwerp. Fireworks komt er niet aan te pas; aangezien het niet geinstalleerd is op mijn pc en nooit mee heb gewerkt / leren werken.
Daarom wil ik eens weten of het toch eens de moeite is om me er in te verdiepen en zo misschien de workflow iets kan versnellen.
Discuss!

