Sm00Ke
Legacy Member
dag mensen,
ik ben een 2 tal maanden geleden naar tunesie geweest.
we hebben zo'n 3000 km door zuid tunesie gereden,lastig maar toch wel leuk want je ziet dan ook veel meer dan iemand die een hotel boekt voor 14 dagen.
veel armoede en toch heel blije mensen,iets waar we ons hier niet aan verstaan.
canon eos 300D, polafilter, statief (soms),etc..
hier heb je de foto's : http://users.telenet.be/Sm00Ke/gallery%20II/
greetz.
ik ben een 2 tal maanden geleden naar tunesie geweest.
we hebben zo'n 3000 km door zuid tunesie gereden,lastig maar toch wel leuk want je ziet dan ook veel meer dan iemand die een hotel boekt voor 14 dagen.
veel armoede en toch heel blije mensen,iets waar we ons hier niet aan verstaan.
canon eos 300D, polafilter, statief (soms),etc..
hier heb je de foto's : http://users.telenet.be/Sm00Ke/gallery%20II/
greetz.

.



