friggelke
Legacy Member
Fotoshoot vandaag tijdens wandelen door Brugge. Er zat daar aan de vismarkt een vrouw zich volledig over te geven aan de accordeon. Heb haar gevraagd om een aantal foto's te nemen en het was geen probleem
. Ik heb dan alsook solidair geweest en haar 2 euro gegeven
.
Waarom ik voor Z/W koos: Ik wou dat de essentie lag op de vrouw en haar emotie tijdens het bespelen. Kleur zou je in dit geval alleen maar afleiden. Ook het onderwerp leent zich er perfect toe.
Hier zijn de foto's:
1.
2.
3.
4.
. Ik heb dan alsook solidair geweest en haar 2 euro gegeven
.Waarom ik voor Z/W koos: Ik wou dat de essentie lag op de vrouw en haar emotie tijdens het bespelen. Kleur zou je in dit geval alleen maar afleiden. Ook het onderwerp leent zich er perfect toe.
Hier zijn de foto's:
1.
2.
3.
4.
.

