1:
Mooie kleuren. Compositie... hmmm..
De lucht vind ik niet interessant genoeg om zo'n dominant deel van de foto in te nemen. Hetzelfde met de rood-bruine vlakte. De enige plaats waar de foto echt interessant is is dat kleine deel met het groen en de tractor. Mijns inziens had je dus op een volledig andere plaats moeten staan voor deze foto.
2:
Kleuren zijn ook wel leuk, maar is dat niet gigantisch overgesatureerd?
De compositie staat me hier ook niet erg aan. Ik denk dat het al beter zou zijn als je links en rechts een cm of 5 zou afsnijden, zodat de foto een beetje eenduidiger wordt.
3:
Waren die bladeren echt zo rood? guRuh heeft gelijk, zeker als beginner moet je best proberen je foto's niet te fel te bewerken. Vooral als beginner doe je dat (bewust of onbewust) om je gebrek aan kunde (wat normaal is als je pas begint natuurlijk!) te maskeren. I know, I'm one of them.

Foto roept wel meteen iets bij me op, daar ben je dan wel in geslaagd.
4:
Hier kan ik maar aan één ding denken: hey, die foto moet een slag klokwaarts gedraaid worden! ...Het beeld is niet abstract genoeg om dat beetje artistieke vrijheid te kunnen verantwoorden imo.
5:
99% van de foto is onscherp, wat er meteen voor zorgt dat dat het enige is dat ik over dit beeld kan zeggen.
6:
Valt wel mee, ik zou de brug wel absoluut meer naar links uitgelijnd (camera dus wat naar rechts gedraaid) hebben. Als je de horizon nu bekijkt begint het bij niets, dan begint er een brug, die abrupt wordt afgebroken door de kadrering van de foto. Doesn't feel right. (voor mij)
7:
Leuk! Ik zou het middelpunt wel meer naar linksboven verplaatst hebben. Je hebt, en dat is op bijna alle voorgaande foto's ook van toepassing, de neiging om belangrijke punten in je foto centraal te zetten. Vergeet dit; voor zover er in fotografie sprake kan zijn van echte regels, kan je zeggen dat één van de gulden regels de verdeling van 1/3-2/3 binnen je foto is.
8:
Iets te weinig dof inderdaad, maar dit is niet wat me het meeste stoort: waar heb je dat lichtgrijze vlak linksboven voor nodig? Gans dat zwarte spul een stuk naar linksboven verplaatsen!
De helft van je foto bestaat uit zwarte, detailloze vlekken... Misschien iets te veel met de levels gespeeld? En inderdaad, zoals Typhon zegt, wat een vreemde onscherpe delen!
9:
Een testje hé, zoals we er allemaal wel hebben gedaan. Niet veel meer over te zeggen, behalve: waarom dat lege vlak bovenaan?
10:
Huiswerk is inderdaad saai.

Valt wel mee omdat het die/een boodschap heeft.
11:
Dit is een perfect voorbeeld van die mss iets te ondiepe scherptediepte. Waarom zouden die grote bladeren ook niet scherp mogen zijn?
De foto is me ook iets te kort afgesneden, geef die bloem wat ruimte! Plus alweer de vreemde verticale kadrering, lijkt me niet echt nodig.
Algemeen: (volgens mij, en dat geldt voor al deze opmerkingen) ga je, bewust of onbewust, te veel voor het maken van een "illustratie" dan een "goede foto". Dit doe je door het overdreven bewerken van je foto's en de dikwijls vreemde kadrering.
Ga misschien volgende keer nog is op stap, haal de beste foto's eruit, maar voer daar hoogstens wat minimale bewerking op uit, en post die foto's dan hier. Zo gaat de commentaar zich echt richten op je fotografische skills (want ik veronderstel dat het toch vooral die zijn die je wil ontwikkelen door op stap te gaan en foto's te nemen - anders kan je je evengoed bezig houden met het bewerken van bestaande foto's) in plaats van op je photoshop-kunde.
Succes!