WooZ
Legacy Member
Wat willekeurige foto's uit mijn verzameling die ik genomen heb hier in de buurt. Ik gebruik voorlopig nog een armieterige Nikon E775 wat de slechte kwaliteit hier en daar verklaar. Kritiek is altijd welkom. 
http://users.skynet.be/fa496578/foto.htm

http://users.skynet.be/fa496578/foto.htm
.