Thorens
Legacy Member
Ik wou een paar 'toffe' foto's van mezelf, dus had ik gisteren een beetje een setting gezet voor foto's van mezelf in te trekken, alles beetje op positie en dan de zelfontspanner aan. Qua fotografische kunsten dus nogal moeilijk om te regelen maar zijn nog wel redelijk goed gelukt.
Camera is nog steeds de Canon Powershot A40, die al stilaan uiteen begint te vallen enzo... Had ik nu maar geld voor een betere
Foto's zijn licht aangepast met Photoshop (kader, brushes (bij 003), crop, hue/saturation, brightness/contrast, ..)
001
002
003
004
Camera is nog steeds de Canon Powershot A40, die al stilaan uiteen begint te vallen enzo... Had ik nu maar geld voor een betere
Foto's zijn licht aangepast met Photoshop (kader, brushes (bij 003), crop, hue/saturation, brightness/contrast, ..)
001
002
003
004
)
)