Archief - PHOTOSHOOT: Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
1612 en 1708 zijn echt wel mooie foto's

De reeks met de fietsen vind ik ook zeer leuk. Alleen iet wat onscherp onderwerp, maar dat is ook verdomd moeilijk denk ik.

guRuh

Legacy Member
Bigbuddha zei:
1612 en 1708 zijn echt wel mooie foto's

De reeks met de fietsen vind ik ook zeer leuk. Alleen iet wat onscherp onderwerp, maar dat is ook verdomd moeilijk denk ik.

Idd de kans op een scherpe foto is vrij klein doordat je op hoogstens tot 1/60 kan gaan om het effect te bekomen. Pannen/meetrekken heet dat dus.

Reinhart

Legacy Member
Da me die deurbel bind ik wel geslaagd, de rest vind ik persoonlijk iets minder. Die fietsers da begon wa repetief te worden.

3razor

Legacy Member
Die deurbellen zijn zeer mooi en ook de bewerking ervan is zeer knap

de andere zijn uiteraard ook mooi maar die ene vind ik persoonlijk een uitblinker :D

friggelke

Legacy Member
Sorry ma kvind er eiglijk niet zoveel aan n/o. Als je photoshoot/reportage over gent gaat moet je meer gent typeren (clichedingen overschrijden) qua beelden zijn ze technisch wel allemaal in orde dus ge kunt wel degelijk wat fotograferen :p

guRuh

Legacy Member
friggelke zei:
Sorry ma kvind er eiglijk niet zoveel aan n/o. Als je photoshoot/reportage over gent gaat moet je meer gent typeren (clichedingen overschrijden) qua beelden zijn ze technisch wel allemaal in orde dus ge kunt wel degelijk wat fotograferen :p

Clichedingen overschrijden... ge hebt een punt MAAR dt is iets voor "the lucky few" hoor vrees ik ;)

Toch bedankt voor de comment

D-1337

Legacy Member
die 1708 vind ik maar stom tbh :s
die fnac en die bellen zijn wel heel mooi

friggelke

Legacy Member
hehe jah guruh gebt kwaliteite gast nu even die hersenen laten knetteren en tis in orde :D

sexymofo

Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan de deurbel?
Kwil het gewoon begrijpen, dit is nie afbrekend bedoelt

guRuh

Legacy Member
sexymofo zei:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan de deurbel?
Kwil het gewoon begrijpen, dit is nie afbrekend bedoelt

Daar valt niets te begrijpen aan, er is zelfs een spreekwoord van (iets met smaken en kleuren en niet discussieren... int frans geloof ik ;) )

Het is u volste recht om hem ni mooi te vinden :)

Erinyes

Legacy Member
De deurbel vond ik meteen het beste uit heel de photoshoot.

Wat ik er goed aan vind: Als deze foto genomen was in pakweg Lommel, Affligem of Menen dan vond ik ze niet goed. Het feit dat Gent een studentenstad is maakt deze foto dus voor mij. De deurbel met namen op is net het typische aan Gent. Koten naast koten naast koten. Meestal nie in een allerbeste staat. Noem het een soort van concept/idee dat achter de foto steekt...

enj0i^

Legacy Member
de limonada ford is cool, foto moet ergens genomen zijn vlak bij men kot, staat daar altijd :p

guRuh

Legacy Member
enj0i^ zei:
de limonada ford is cool, foto moet ergens genomen zijn vlak bij men kot, staat daar altijd :p

Was dicht bij de Veldstraat (als ik mij niet vergis).
die van FNAC is in de veldstraat dacht ik

Bram

Legacy Member
de limonada ford rules! staat die nie meestal in de straat van de slegte?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan