Floyd
Legacy Member
Hay,
Met het bekijken en becommentariëren van al die photoshoots tegenwoordig, kreeg ik zelf ook zin er eentje in elkaar te boksen. Ook al omdat ffp tegenwoordige op een vrij laag pitje draait.
Het is een compilatie van foto's die ik de laatste maanden genomen heb geworden (de oudste dateert van rond februari, de nieuwste van enkele dagen geleden). Alle bewerking is in Photoshop gebeurd, het randje zelf gemaakt.
-> http://jelle.neewel.be/fotos/compilatie.php
(ik heb expres zoeveel plaats tussen de verschillende foto's gelaten, zodat het mogelijk is elk beeld apart te bekijken).
Bedankt!
Met het bekijken en becommentariëren van al die photoshoots tegenwoordig, kreeg ik zelf ook zin er eentje in elkaar te boksen. Ook al omdat ffp tegenwoordige op een vrij laag pitje draait.
Het is een compilatie van foto's die ik de laatste maanden genomen heb geworden (de oudste dateert van rond februari, de nieuwste van enkele dagen geleden). Alle bewerking is in Photoshop gebeurd, het randje zelf gemaakt.
-> http://jelle.neewel.be/fotos/compilatie.php
(ik heb expres zoeveel plaats tussen de verschillende foto's gelaten, zodat het mogelijk is elk beeld apart te bekijken).
Bedankt!


