Canakris
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ben reeds geruime tijd bezig met dig.fotogr. en heb nu zelf een siteke gemaakt, der staan al twee shoots op de rest komt er normaal wel op de komende dagen.
Graag jullie ongezouten en onbehouden mening
Dit is de url --> www.digitalkris.be (nvdr. in photoshoots)
Bedankt en ik hoop hier nog veel collega-hobby-fotografen tegen het lijf te lopen!
Groetjes,
Digitalkris
Ben reeds geruime tijd bezig met dig.fotogr. en heb nu zelf een siteke gemaakt, der staan al twee shoots op de rest komt er normaal wel op de komende dagen.
Graag jullie ongezouten en onbehouden mening

Dit is de url --> www.digitalkris.be (nvdr. in photoshoots)
Bedankt en ik hoop hier nog veel collega-hobby-fotografen tegen het lijf te lopen!
Groetjes,
Digitalkris
/me dreams on....