Joeri
Legacy Member
Hierbij de inzendingen van de 2e photobattle:
1.
2.
3.
4.
Stemming net als de vorige keer; top 3 geven
5 punten voor de 1e
3 voor de 2e
1 voor de 3e
Thema's
Aangezien er maar 1 suggestie is binnengekomen, heb ik de 2 runner-ups van vorige keer maar een herkansing gegeven.
Hierbij dus nogmaals een oproep om suggesties voor thema's te doen via pm of in een van de photobattle threads!!
Ik ga iedereen 2 keuzes laten maken uit de mogelijkheden.
1e keuze: 3 punten
2e keuze: 1 punt
1. Nostalgie/melancholie: Maak een beeld dat voor jou (en misschien de rest van het forum) een nostalgisch gevoel oproept
2. Basiskleuren: Neem een foto waarin de basiskleuren een belangrijke rol spelen
3. Contrast: Zwart-wit, rijk-arm, groot-klein, spreekt voor zich denk ik...
1.
2.
3.
4.
Stemming net als de vorige keer; top 3 geven
5 punten voor de 1e
3 voor de 2e
1 voor de 3e
Thema's
Aangezien er maar 1 suggestie is binnengekomen, heb ik de 2 runner-ups van vorige keer maar een herkansing gegeven.
Hierbij dus nogmaals een oproep om suggesties voor thema's te doen via pm of in een van de photobattle threads!!
Ik ga iedereen 2 keuzes laten maken uit de mogelijkheden.
1e keuze: 3 punten
2e keuze: 1 punt
1. Nostalgie/melancholie: Maak een beeld dat voor jou (en misschien de rest van het forum) een nostalgisch gevoel oproept
2. Basiskleuren: Neem een foto waarin de basiskleuren een belangrijke rol spelen
3. Contrast: Zwart-wit, rijk-arm, groot-klein, spreekt voor zich denk ik...


)
)

