Archief - Photobattle 2: Summer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeri

Legacy Member
Hierbij de inzendingen van de 2e photobattle:

1.
1.jpg


2.
2.jpg


3.
3.jpg


4.
4.jpg


Stemming net als de vorige keer; top 3 geven
5 punten voor de 1e
3 voor de 2e
1 voor de 3e

Thema's
Aangezien er maar 1 suggestie is binnengekomen, heb ik de 2 runner-ups van vorige keer maar een herkansing gegeven.
Hierbij dus nogmaals een oproep om suggesties voor thema's te doen via pm of in een van de photobattle threads!!

Ik ga iedereen 2 keuzes laten maken uit de mogelijkheden.
1e keuze: 3 punten
2e keuze: 1 punt

1. Nostalgie/melancholie: Maak een beeld dat voor jou (en misschien de rest van het forum) een nostalgisch gevoel oproept

2. Basiskleuren: Neem een foto waarin de basiskleuren een belangrijke rol spelen

3. Contrast: Zwart-wit, rijk-arm, groot-klein, spreekt voor zich denk ik...

Floyd

Legacy Member
Pff.. Foto 1 en 3 zijn wel zomers maar daar mankeert vanalles aan in technisch opzicht; foto 2 en 4 roepen bij mij allesbehalve een zomers gevoel op maar zijn verder wel ok. Waarop dan stemmen?
Here goes..

1. foto 1
2. foto 3
3. foto 2

vincentvc

Legacy Member
1. foto 2
2. foto 4
3. foto 1

geen enkele foto waar ik zomer eig in herken. :/

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ga niet stemmen, aangezien er weer ene van mij tussenzit. Maar er komt bij mij een foto nogal bekend over :).

thema:
1. Nostalgie
2. contrast

nieuwe thema's: rust, zweven, vakantie, ruimte, spanning, evenwicht

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
1 = Foto 2 (perfecte weergave van deze zomer :d)
2 = Foto 1 (soms ook even the feeling of summer ;))
3 = Foto 4

enj0i^

Legacy Member
1= Foto 2 (heb wel zo'n idee van wie die is :p)
2= Foto 4
3= foto 1

Joeri

Legacy Member
Gromme, lijkt me eigenlijk nogal een vreemd argument :s
De battle liep toch al een tijdje, exact hetzelfde als de vorige editie. Door de afwezigheid van orez heb ik dan maar overgenomen, en daardoor was er zelfs extra tijd tegenover de vorige battle...

Mensen, gelieve naast de foto's ook voor de thema's te voten he :)

Matt.

Legacy Member
2
1
4

Beetje weinig zomer, maar 't is dan ook geen echte zomer, so...

Floyd

Legacy Member
Ik stem met overtuiging op "basiskleuren". Aan contrast is er al een overvloed. ;-)

TiB0

Legacy Member
1. foto 1
2. foto 3
3. foto 2


thema's:

1. nostalgie/melancholie
2. basiskleuren

vincentvc

Legacy Member
Joeri G. zei:
Gromme, lijkt me eigenlijk nogal een vreemd argument :s
De battle liep toch al een tijdje, exact hetzelfde als de vorige editie. Door de afwezigheid van orez heb ik dan maar overgenomen, en daardoor was er zelfs extra tijd tegenover de vorige battle...

Mensen, gelieve naast de foto's ook voor de thema's te voten he :)

volgens mij wast nogal sarcastisch bedoelt. :)

Joeri

Legacy Member
Al enkele dagen zonder nieuwe vote's, tijd om de telling dan maar eens te doen zeker;

Foto's:
foto 2: 37ptn - Mightyflup:applause:
foto 1: 23ptn - Chibiboy:woohoo:
foto 4: 15ptn - Gromme:niceone:
foto 3: 6ptn - Mr. Humphries:hug:

Thema's:
Nostalgie: 9ptn
Basiskleuren: 7ptn
Contrast: 5ptn

Nieuwe opdracht zal een dezer dagen starten, stay tuned...

Mr. Humphries

Legacy Member
Heu, niet dat het er veel aan doet, maar ik heb in totaal toch wel 6 punten hoor :) nl van tibo en van Floyd :). Ik ben al blij dat ik punten heb gekregen, met eigenlijk een slechte foto, man de ruis alleen al (maar dit zag ik pas op de computer, dat ik blijkbaar per ongeluk de hele tijd op iso 1600 aan het trekken was. dat iso knopje toch he, waarom moet dat juist hetzelfde zijn om de foto in te zoomen...). Proficiat aan de winaar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan