Kurrado
Legacy Member
Hoi iedereen,
Thuis zijn we echte vogelliefhebbers, en we hebben dan ook een website over kardinalen, bisschoppen en kernbijters (niet de kerkfiguren he
)
www.kardinalen.be
Wel wat vinden jullie ervan ?
Het is niet de bedoeling dat de website te professioneel wordt beoordeeld, want het is een site die een beetje gezelligheid moet bieden, niet professioneel gemaakt, en ik ben ook geen superwebmaster.
Het is gewoon een 'eigen' homepage.
Meteen spreek ik hier ook de vogelliefhebbers onder ons aan !
BTW: Als je zin moest hebben, mag je altijd een stemmetje voor me uitbrengen, de link staat op de hoofdpagina. Thx.
Thuis zijn we echte vogelliefhebbers, en we hebben dan ook een website over kardinalen, bisschoppen en kernbijters (niet de kerkfiguren he
)www.kardinalen.be
Wel wat vinden jullie ervan ?
Het is niet de bedoeling dat de website te professioneel wordt beoordeeld, want het is een site die een beetje gezelligheid moet bieden, niet professioneel gemaakt, en ik ben ook geen superwebmaster.
Het is gewoon een 'eigen' homepage.
Meteen spreek ik hier ook de vogelliefhebbers onder ons aan !
BTW: Als je zin moest hebben, mag je altijd een stemmetje voor me uitbrengen, de link staat op de hoofdpagina. Thx.
